Gå til innhold

Planer for helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fastelaven til søndag? Det har jeg ikke fått med meg.... Ja, da blir det bollebaking på oss og!

Ja, er det og boller må vi ha....!

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

18

• Speak

6

• Hønemoren

6

• Velouria

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mannen klarer ikke la vær å jobbe uansett hvor det er, det er alltid en eller annen kunde som ringer, så hytta er skikkelig fristed. Det er ikke innlagt vann eller strøm der heller så det blir skikkelig hyttetur, sånn som jeg var på selv da jeg var liten.

Høres så flott ut, har det på samme måte her, mannen og jobbtelefoner....ikke noe ok i det hele tatt når man er på ferie eller borte. Ødelegger litt av gleden med ferier synes jeg med den mobilen hele tiden. Noen tror dem er helt uunværlige. Til uka skal ikke han være med så da slipper jeg heldigvis det, skal bli godt. Bare jentetur her, datteren og meg. Når man ikke klarer å slappe av fra hverdagen i det hele tatt så like bra for meg at jeg iblant tar noen dager uten "gubben".

Akkurat sånne ferier var jeg alltid på som liten også. Minnes parafinlamper og stearinlys, primitive setre eller koier, men du verden så koselig og minnerikt. Flott natur og mange fine turer i fjellet var det. Om kveldene var det gjettekonkurranse, kortspill og andre spill, sang og musikk (gitar og mandolin). Fikk med oss nyhetene en gang om kvelden på radioen, det var det...ingen TV, mobil, moderne spill etc. Vi hadde det skikkelig koselig og jeg ser tilbake til disse feriene med stor, stor glede.

kakki1365380609
Skrevet

Lykke til! Du får finne et tomt rom og gjemme deg der.... :)

Takk, ja noe må jeg finne på :o)

Skrevet

Så kjekt! :D

Ja. Det blir bra! Og så skal jeg bruke bunaden - så slapp jeg å tenke på kjoleinnkjøp. Lurt.

Renseriet vaska og strøk skjorta for 150 kroner, så det er i orden. :-)

Skrevet

Jeg har bursdag i dag :-D

Er på jobb nå. Vi skal ut og spise middag et sted, hele familien, i ettermiddag. I kveld blir det finpussing av oppussingen hjemme.

I morgen kommer foreldrene mine på kaffebesøk og på søndag kveld skal jeg ha venninneselskap.

Regner med at det blir en fortreffelig helg!!!!!

GRATULERER så mye med dagen! Kos deg i helgen til det nesten gjør vondt!

Skrevet

"Sånn er'e bare"? Du må avgi rapport om hvordan det var, og om det evt kunne vært noe å ta med seg barn på! :-D

Stemmer:-)

Skal prøve å huske å avgi rapport. Snuppa på 7 skal være med. Regner ikke med at det egner seg supert for barn, men ho elsekr Øystein Sunde, så det blir sikkert bra. (Kanskje litt smittsomt - mora er stor fan:-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg er invitert på to fester på lørdag, men jeg skal -antakelig- jobbe tidligvakt søndag (har lovt å stille på kort varsel, da det er uklart om den som skal ha vakta blir sykmeldt fortsatt eller ikke).

Så det holder vel med én av delen, er bare ikke riktig sikker på hvilken, ennå :)

Skrevet

Vel, jeg skal sove og spise middag. Har ikke rukket noen av delene denne uka nesten...

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Jeg kan ringe jobben din jeg hvis du sier hvor den er og si "hun som aldri går i skjørt, men har det i dag, har bursdag."

Ja, gjør det :-)

Nå skal vi ha lunsj - kanskje jeg sier det nå....

Skrevet

Høres så flott ut, har det på samme måte her, mannen og jobbtelefoner....ikke noe ok i det hele tatt når man er på ferie eller borte. Ødelegger litt av gleden med ferier synes jeg med den mobilen hele tiden. Noen tror dem er helt uunværlige. Til uka skal ikke han være med så da slipper jeg heldigvis det, skal bli godt. Bare jentetur her, datteren og meg. Når man ikke klarer å slappe av fra hverdagen i det hele tatt så like bra for meg at jeg iblant tar noen dager uten "gubben".

Akkurat sånne ferier var jeg alltid på som liten også. Minnes parafinlamper og stearinlys, primitive setre eller koier, men du verden så koselig og minnerikt. Flott natur og mange fine turer i fjellet var det. Om kveldene var det gjettekonkurranse, kortspill og andre spill, sang og musikk (gitar og mandolin). Fikk med oss nyhetene en gang om kvelden på radioen, det var det...ingen TV, mobil, moderne spill etc. Vi hadde det skikkelig koselig og jeg ser tilbake til disse feriene med stor, stor glede.

Så deilige beskrivelser, akkurat sånn jeg husker det også. :)

Gjest Pontiac
Skrevet

I morgen blir det kafèkos med unga tenker jeg samt å handle for kommende uke.

På søndag skal jeg kjøpe bil Johoooooo :D

Dvs. hvis den er like bra som den høres ut da, den ser og høres iallefall helt fin ut.

Skrevet

Stemmer:-)

Skal prøve å huske å avgi rapport. Snuppa på 7 skal være med. Regner ikke med at det egner seg supert for barn, men ho elsekr Øystein Sunde, så det blir sikkert bra. (Kanskje litt smittsomt - mora er stor fan:-)

:-)

Vår pode drar seg mot tosiffret alder, og da skjønner man mer understatements og underbuksehumro også;-)

Skrevet

Så deilige beskrivelser, akkurat sånn jeg husker det også. :)

Godt å mimre litt vet du:-)

Skrevet

Skal på Øystein Sunde konsert. Gleder meg villt. Men først blir det bursdagselskap hjemme i kveld.

Så det blir ingen rolig helg.

Har du bursdag i dag, Speak?

Skrevet

Jeg har bursdag i dag :-D

Er på jobb nå. Vi skal ut og spise middag et sted, hele familien, i ettermiddag. I kveld blir det finpussing av oppussingen hjemme.

I morgen kommer foreldrene mine på kaffebesøk og på søndag kveld skal jeg ha venninneselskap.

Regner med at det blir en fortreffelig helg!!!!!

Gratulerer med dagen. Kos deg :o)

Skrevet

Gratulerer med dagen. Kos deg :o)

Takk for det!

Moro med bursdag, selv om en er blitt voksen!

Ei venninne ringte meg på mobilen i morges og sang Happy birthday mens hun var ute og gikk tur :-)

Skrevet

GRATULERER så mye med dagen! Kos deg i helgen til det nesten gjør vondt!

Det skal jeg gjøre! Moro med bursdag :-)

Sa ekstremt tydelig til mannen min i går kveld at jeg ønsket meg kaffe på senga i dag.

Og han stilte opp, med frokost og kaffe og skikkelig morra-bass-stemme og sang Happy birthday :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...