Gå til innhold

Planer for helgen?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Skal på Øystein Sunde konsert. Gleder meg villt. Men først blir det bursdagselskap hjemme i kveld.

Så det blir ingen rolig helg.

Gratulerer med bursdag! :D

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

18

• Speak

6

• Hønemoren

6

• Velouria

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg sa i fra i lunsjen at jeg hadde bursdag. Måtte liksom det da... ;-)

Så jeg fikk gratulasjoner. Men forventer ingen kake klokka to....

Kor gammal er du idag då? :-D

*gratulerer med dagen forresten*

Skrevet

Kor gammal er du idag då? :-D

*gratulerer med dagen forresten*

Om fire år blir jeg 40...

HJELP!!!!!!!

Skal tviholde på 30-årene :-)

Skrevet

Spennende! Skal dere flytte langt eller litt? :)

Bare rett oppi gata! Deilig å få sitt eget hus med masse plass :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg var på et sånn kakeform-party en gang - og de kakene de hadde der, både ekte og bilder, var så ekstremt glorete!!!

Så form meg hauger av E-stoffer i fargeblandingene.... Fristet ikke en plass!

Men som bilde her er det jo artig da :-)

Jeg hadde nok ikke laget en slik kake nei, blir for voldsomt, ikke ser det godt ut heller.

Skrevet

Det skal jeg gjøre! Moro med bursdag :-)

Sa ekstremt tydelig til mannen min i går kveld at jeg ønsket meg kaffe på senga i dag.

Og han stilte opp, med frokost og kaffe og skikkelig morra-bass-stemme og sang Happy birthday :-)

Å - for en mann. Pass godt på ham. ;-)

Skrevet

Er fortsatt dårlig i formen her, så jeg skal prøve å stable meg såpass på beina at jeg klarer å gå på butikken i morgen.. Det er målet! hehe. Klarer jeg det, så er jeg stort sett fornøyd resten av helga også selv om jeg ikke har noe annet på tapetet, tenker jeg :)

Skrevet

Om fire år blir jeg 40...

HJELP!!!!!!!

Skal tviholde på 30-årene :-)

Eg blir 30 om 2 år hehe

Skrevet

Ikveld blir det unger og sånn.

Imorgen blir det oppussing.

Imorgen kveld blir det fæst og hæla i taket. ;-P

Søndag blir det mer oppussing. Eller kanskje en mc-tur hvis jeg er heldig (dvs om været er bra og samboeren har lyst å kjøre *s*)

Og så - er det FERIE!!!!!

Skrevet

Huff, god bedring til pusen.

ja det trenger den. Akkurat nå er han hos dyrelegen og får åpnet magen. Finner de ikke hva som gjør at han spyr og ikke spiser lenger da, så vet jeg ikke hva vi skal gjøre mer :(

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ikveld blir det unger og sånn.

Imorgen blir det oppussing.

Imorgen kveld blir det fæst og hæla i taket. ;-P

Søndag blir det mer oppussing. Eller kanskje en mc-tur hvis jeg er heldig (dvs om været er bra og samboeren har lyst å kjøre *s*)

Og så - er det FERIE!!!!!

UÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

Ikke si at dere har mc'vær alt nå!

Her er det bare snø og is :(

Skrevet

UÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

Vel...værmeldingen sa det _kunne_ bli litt sol på søndag, og noen plussgrader. Så jeg håper det beste.

Akkurat nå er det blåsete og småguffent ute, men heldigvis ingen is og snø.

Og hver dag når jeg kjører inn i garasjen, ser jeg mc'en stå og friste skinnende og fin innerst i garasjen...jeg har såå lyst å kjenne kriblingen når vi kjører igjen snart!

*S*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vel...værmeldingen sa det _kunne_ bli litt sol på søndag, og noen plussgrader. Så jeg håper det beste.

Akkurat nå er det blåsete og småguffent ute, men heldigvis ingen is og snø.

Og hver dag når jeg kjører inn i garasjen, ser jeg mc'en stå og friste skinnende og fin innerst i garasjen...jeg har såå lyst å kjenne kriblingen når vi kjører igjen snart!

*S*

Jeg er helt klar for mc'turer jeg også, og driver med daglig nedtelling. Men det virker så langt frem når jeg ser på været her.

Når jeg anstrenger meg bittelitt, så klarer jeg å unne deg en flott tur på søndag, men bare så vidt ;-)

Skrevet

UÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

Her hos oss er det masse vind og regn...

Skrevet

Jeg er helt klar for mc'turer jeg også, og driver med daglig nedtelling. Men det virker så langt frem når jeg ser på været her.

Når jeg anstrenger meg bittelitt, så klarer jeg å unne deg en flott tur på søndag, men bare så vidt ;-)

Ååå du er nå snill og da. :-)

Skjønner veldig godt at det er vanskelig i og med at det er så vinterlig hos deg.

Og du...det er slett ikke sikkert det blir noen tur heller altså.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ååå du er nå snill og da. :-)

Skjønner veldig godt at det er vanskelig i og med at det er så vinterlig hos deg.

Og du...det er slett ikke sikkert det blir noen tur heller altså.

Jeg håper at det blir tur på dere :-)

Og jeg er ikke SÅ snill heller, jeg skal nok klare å fortelle deg det de gangene jeg kommer meg ut på mc'tur når dere har dårlig vær ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Her hos oss er det masse vind og regn...

Det høres enda verre ut enn her. Takk, det hjelper å høre at noen har det verre enn en selv ;-)

Skrevet

Ikveld droppet jeg et party jeg var bedt i til fordel for å trene og slappe av, pluss at jeg nå har en hjemmelaget pizza i ovnen som jeg gleder meg til å spise:) Imorgen blir det cafétur, og på kvelden skal jeg i selskap og på byen!! :0)

Skrevet

Jeg håper at det blir tur på dere :-)

Og jeg er ikke SÅ snill heller, jeg skal nok klare å fortelle deg det de gangene jeg kommer meg ut på mc'tur når dere har dårlig vær ;-)

Så det skal du?

*hmpf*

;-P hehe neida. Klart du må gjøre det!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så det skal du?

*hmpf*

;-P hehe neida. Klart du må gjøre det!

Jeg har litt dårlig samvittighet når jeg tenker på alle de gangene jeg fortalte Heldiggrisen med babes at vi var på mc'turer i senhøstes og i vinter etter at han hadde satt sin mc til vinterlagring.

*Angrer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...