Gå til innhold

Planer for helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres enda verre ut enn her. Takk, det hjelper å høre at noen har det verre enn en selv ;-)

hehe ja det gjer jo egentlig det hehe

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

18

• Speak

6

• Hønemoren

6

• Velouria

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du bursdag i dag, Speak?

Nei, hadde det i går. Har jeg røpet noe her????

Skrevet

"Sånn er'e bare"? Du må avgi rapport om hvordan det var, og om det evt kunne vært noe å ta med seg barn på! :-D

Var på showet kl. 20. Det ble litt i seneste laget for snuppa på 7. Men det gikk. Var ikke mange andre barn, og jeg så ingen på hennes alder.

MEN ho elsker jo Øystein Sunde, så ho koste seg mye. Det var en del tid hvor han snakket, og det forstå ho nok ikke så mye av, men sangen synes ho var topp. Det er også et godt voksent publikum, og det synes jeg er griet. (Liker ikke når det blir mye fyll og bråk)

Så vi var fornøyde alle sammen. Jeg synes jo det er superkult:-)

Skrevet

Var på showet kl. 20. Det ble litt i seneste laget for snuppa på 7. Men det gikk. Var ikke mange andre barn, og jeg så ingen på hennes alder.

MEN ho elsker jo Øystein Sunde, så ho koste seg mye. Det var en del tid hvor han snakket, og det forstå ho nok ikke så mye av, men sangen synes ho var topp. Det er også et godt voksent publikum, og det synes jeg er griet. (Liker ikke når det blir mye fyll og bråk)

Så vi var fornøyde alle sammen. Jeg synes jo det er superkult:-)

TUSEN takk for at du husket det!! :-D

Skrevet

Nei, hadde det i går. Har jeg røpet noe her????

Ja, du skrev at du skulle ha bursdagsselskap på lørdag! Gratulerer!

Jeg hadde på fredag, fikk feiret både fredag, lørdag og søndag. Og i dag skal vi ha rester :-)

Skrevet

Ja, du skrev at du skulle ha bursdagsselskap på lørdag! Gratulerer!

Jeg hadde på fredag, fikk feiret både fredag, lørdag og søndag. Og i dag skal vi ha rester :-)

Så det etterpå. Skrev ikke at det var min bursdag, men det var både min og gubbens:-)

Gratulerer til deg på etterskudd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...