Gjest takk for svar på det Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Ikke så dyr..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Mener du en vanlig kassettspiller eller en sånn båndopptaker med to spoler på? Ikke at jeg vet nøyaktig hvor noen av delene er å oppdrive, men jeg vil tro en kassettspiller vil være adskillig lettere å få tak i. ) 0 Siter
Gjest takk for svar på det Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Mener du en vanlig kassettspiller eller en sånn båndopptaker med to spoler på? Ikke at jeg vet nøyaktig hvor noen av delene er å oppdrive, men jeg vil tro en kassettspiller vil være adskillig lettere å få tak i. ) Jeg skal bruke den når jeg skal intervjue noen (oppgave), så da må det være en liten hendig sak. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg skal bruke den når jeg skal intervjue noen (oppgave), så da må det være en liten hendig sak. Ah! En diktafon? Hør på en bokhandel som fører kontorrekvisita? El dem mp3-spillere har også opptaksmulighet forøvrig. 0 Siter
April Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg skal bruke den når jeg skal intervjue noen (oppgave), så da må det være en liten hendig sak. Har du mobiltelefon med mulighet for lydopptak er jo den grei å bruke til slik. Jeg kan spille inn 5-6 minutter på min i slengen. (og jeg har en meget enkel mobil) Skal du ha lange opptak finnes mange små hendige opptakere i handelen i ulike prisklasser, der du overfører filene direkte til pc. 0 Siter
Mañana Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 http://tinyurl.com/29j9v2 Denne har diktafon. Anbefaler deg likevel å satse på notater i stedet ved intervjuing med mindre du har gooood tid (diktafon=merarbeid)... 0 Siter
Gjest takk for svar på det Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 http://tinyurl.com/29j9v2 Denne har diktafon. Anbefaler deg likevel å satse på notater i stedet ved intervjuing med mindre du har gooood tid (diktafon=merarbeid)... Litt dyr sak for to intervjuer, men takk for tips. Det står i oppgaveteksten at vi skal gjøre opptak av intervjuet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.