Gå til innhold

hvor får jeg tak i en båndopptaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener du en vanlig kassettspiller eller en sånn båndopptaker med to spoler på?

Ikke at jeg vet nøyaktig hvor noen av delene er å oppdrive, men jeg vil tro en kassettspiller vil være adskillig lettere å få tak i. :o)

Gjest takk for svar på det
Skrevet

Mener du en vanlig kassettspiller eller en sånn båndopptaker med to spoler på?

Ikke at jeg vet nøyaktig hvor noen av delene er å oppdrive, men jeg vil tro en kassettspiller vil være adskillig lettere å få tak i. :o)

Jeg skal bruke den når jeg skal intervjue noen (oppgave), så da må det være en liten hendig sak.

Skrevet

Jeg skal bruke den når jeg skal intervjue noen (oppgave), så da må det være en liten hendig sak.

Ah! En diktafon? Hør på en bokhandel som fører kontorrekvisita? El dem mp3-spillere har også opptaksmulighet forøvrig.

Skrevet

Har du mobiltelefon med mulighet for lydopptak er jo den grei å bruke til slik. Jeg kan spille inn 5-6 minutter på min i slengen. (og jeg har en meget enkel mobil)

Skal du ha lange opptak finnes mange små hendige opptakere i handelen i ulike prisklasser, der du overfører filene direkte til pc.

Gjest takk for svar på det
Skrevet

http://tinyurl.com/29j9v2

Denne har diktafon.

Anbefaler deg likevel å satse på notater i stedet ved intervjuing med mindre du har gooood tid (diktafon=merarbeid)...

Litt dyr sak for to intervjuer, men takk for tips. Det står i oppgaveteksten at vi skal gjøre opptak av intervjuet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...