Gå til innhold

Teppetygger.. aldri hørt uttrykket før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle tro at man da snakker om en hund??

hehe nei..

"hørt hun er teppetygger" er det jeg fikk høre her om dagen.

Skrevet

Betyr lesbisk. Passer vel i grunn dårlig i dag da så mange er barbert og ikke har noe "teppe" og tygge på:)

Skrevet

hehe nei..

"hørt hun er teppetygger" er det jeg fikk høre her om dagen.

lesbisk?

:)

Skrevet

Betyr lesbisk. Passer vel i grunn dårlig i dag da så mange er barbert og ikke har noe "teppe" og tygge på:)

LOL!! Hadde _aldri_ tolket ordet teppetygger slik av meg selv!!

Skrevet

LOL!! Hadde _aldri_ tolket ordet teppetygger slik av meg selv!!

Hehe..må jo sies å være noe søkt ja.

Skrevet

Ja det var det jeg tenkte men var ikke helt sikker. Takk!:)

Skrevet

Kan jeg få slenge meg på? Nylig hørte jeg uttrykket flatbanker brukt om en som er lesbisk. Jeg begriper ikke hvorfor?

En annen ting er at begge disse uttrykkene helt sikkert er funnet opp av menn.

Skrevet

Kan jeg få slenge meg på? Nylig hørte jeg uttrykket flatbanker brukt om en som er lesbisk. Jeg begriper ikke hvorfor?

..fordi de er "flate" foran, dvs ikke har utovertiss...

Men uten at jeg har noen voldsom kjennskap til lesbiske sexliv, så vil jeg tro at de neppe driver "banking" med underlivet mot hverandre. Den slags type øvelser passer vel best der det er not & fjær;-)

Har forresten hørt "primstuer" på homofile menn.... Ikke særlig flatterende uttrykk det heller;-)

Skrevet

flatbanker er et kjent uttrykk for lesbisk ja, men jeg husker ikke helt hvorfor

Gjest Flystripa
Skrevet

Da blir vel "pergosleiker" det neste, da...?

Skrevet

Jeg skulle tro at man da snakker om en hund??

Jeg tenkte også at det måtte være en problem-hund :)

Skrevet

Men uten at jeg har noen voldsom kjennskap til lesbiske sexliv, så vil jeg tro at de neppe driver "banking" med underlivet mot hverandre. Den slags type øvelser passer vel best der det er not & fjær;-)

Har forresten hørt "primstuer" på homofile menn.... Ikke særlig flatterende uttrykk det heller;-)

Fudgepacker er også et sjarmerende ord for mannlige homofile..

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har hørt det engelske uttrykket "carpet muncher", men ikke teppetygger. :)

Ja, det betyr det som står nedover i tråden.

Skrevet

Ordet primer har jeg ikke hørt siden jeg var liten. Trodde det var blitt borte av vokabularet helt til nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...