Gå til innhold

Ikke så rart..

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia
Skrevet

Ikke så rart at noen kan bli hypokondre..jeg kjenner litt på det selv av og til (men stoler på legen) at når du kjenner mye i kroppen som du tenker ikke er normalt, og som er vondt. Og legene finner ingenting. Så hører du om alle de legene som tar feil, ingen kjenner jo kroppen min bedre enn meg selv, og vi må jo bare stole på legene, men de vet jo ikke hvordan det er..Som i dag, jeg våkner, er i skikkelig elendig form, svimmel, skikkelig ør, små kvalm, tung pust og vondt i bringa når jeg puster inn.ofte sånn, egentlig føles det som om kroppen syns det er tungt uten ritalin, som at hjertet må dra hele maskineriet alene, som om jeg slettes ikke er våken enda..kjempekkelt..hvis noen kan si meg at dette ikke handler om hjertet eller lungene at det ikke er farlig ville jeg blitt så letta..men alle sånne ting, det er vel umulig å si konkret hva det skyldes? eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...