Gå til innhold

Gratis tlf fra ericson

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Arg*....fikk mail i dag fra en jeg egentlig ikke har kontakt med. Det va en mail der det sto at hvis man videresender mailen til 20 stk så får man en gratis tlf.....pluss at det sendes en kopi av mailen til en "ansatt" i ericson

Hva er dette???

Ser bare for meg at det dumper ned en hel masse spam og søppelmail i den nærmeste tiden fremover.....*arg*

Skrevet

Hva heter telefonen? Jeg vedder på at den ikke finnes engang!

Nei dette er nok bare humbug;)

Skrevet

Dette er vel omtrent den eldste "hoax-meldingen" på nettet. Tror den gikk sine runder på mail i 1998 også, for å si det sånn... Med andre ord, bare tull og tøys, antakelig laget av noen som ville se hvor mange som kom til å bite på noe som var for godt til å være sant.

Skrevet

Fikk den for flere år siden og gikk rett på, men selvfølgelig var det bare tull. Du får en hau av mailer i retur + spam, men ingen telefon :-(

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva heter telefonen? Jeg vedder på at den ikke finnes engang!

Nei dette er nok bare humbug;)

Sist den mailen vandra rundt var det en eldgammel modell fra Ericsson man fikk. Det er jo noen år sida det het bare Ericsson nå...

Caloni Makaroni
Skrevet

Sånne e-postkontakter havner rett på blokkeringslista mi. Om de er ekstra gode venner, så pleier jeg å gi dem en advarsel først ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...