Gå til innhold

Er årets ferietur(er) planlagt/bestilt?

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Hvor går ferden i år?

Jeg har ennå ikke bestilt noe, og kan heller ikke gjøre det før _tidligst_ og 3 uker. *ergelig*

Vil på tur, vil på tur! :o)

Skrevet

10 dager i Moseldalen, skal ha utgangspunkt der og bese oss rundt omkring. Fått låne en leilighet der. Har bestilt Gøteborg-Fredrikshavn rimelig. Ble helt overraska for bestilte via nettet og betalte ca.800-900kr. t/r., alle + bilen. For to år siden bestilte vi senere og betalte 2200kr. for samme båtreisa.

Ellers er vår base som vanlig på "Costa del Østfold" hele sommeren og en fjelltur i august.

Gjest girasol
Skrevet

Er i samme situasjon som deg. Venter på at mannen skal få avklart ferieukene sine. Men jeg tror vi ender opp med to uker enten på Mallorca, Ibiza eller Gran Canaria!

Gleeder meg!!

Skrevet

Den er bestilt. Drar til Kefalonia i begynnelsen av august.

Gjest Nei - ikke i dag
Skrevet

Vanligvis har planene vært klare på denne tiden, men ettersom gubben er på vei til å flytte ut er ingenting gjort i år:-(

Skrevet

Nei, ingen planer er lagt her ennå. Får se an hvordan det går når vi får vår "verden" snudd opp-ned i juni, og så ta det derfra.

Jeg har jo som alltid lyst til å reise til Chios, og jeg vet det er noen der nede som hadde satt pris på å få besøk og hilse på den lille, men tror vi skal ta en eventuell reise på sparket.

Det bruker å gå helt fint å bestille ferie i siste liten også.

:)

Skrevet

Jeg bestilte sommerferien i november, og i år drar vi til Tenerife. To uker midt i juli.

Skrevet

Hele jobben min er en ferie, så priviligert er jeg:)

Så når jeg har ferie vil jeg bare være hjemme i Norge med kjæresten.

Men må si at Japan og Thailand frister veldig for tida!

Gjest nå uten nick
Skrevet

Det blir familiebesøk, men egentlig skulle vi ikke på ferie i år siden vi ikke har så god råd.

Gjest LisaLila
Skrevet

Jada.. Jeg og min kjære skal kjøre rundt en uke i Portugal og Spania. Så møter vi to vennepar som vi skal leie en villa sammen med i en uke.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke tenkt på sommerferie enda, det er jo bare februar. Men det blir iallefall to uker på hytta, Hardangervidda er fantastisk på sommeren.

Skrevet

Sukk, min pendlermann har fått viljen sin. Vi blir hjemme i sommerferien.

Men det blir kanskje en langhelg til Ungarn i vår for å besøke kjente. Og så får vi se om jeg ikke tar med meg barna en tur og besøker mor i løpet av juli.

Skrevet

10 dager i Moseldalen, skal ha utgangspunkt der og bese oss rundt omkring. Fått låne en leilighet der. Har bestilt Gøteborg-Fredrikshavn rimelig. Ble helt overraska for bestilte via nettet og betalte ca.800-900kr. t/r., alle + bilen. For to år siden bestilte vi senere og betalte 2200kr. for samme båtreisa.

Ellers er vår base som vanlig på "Costa del Østfold" hele sommeren og en fjelltur i august.

Da skal dere vel på vinsmaking da?

Gjest fra hånd til munn
Skrevet

Det tar vi hvis det blir penger til overs, nytter ikke å planlegge sånt.

Skrevet

Har overhode ikke tenkt på sommerferie. Regner med at vi har hendene fulle med tvillingene, og får ta alt som det kommer.

Skrevet

Ja, vi drar på vinterferie til Praha i neste uke, og skal til Riga i august en gang sammen familien min.

Jeg skal en tur på egen hånd uten barn også, men vet ikke helt hvor ferden går hen enda. Spania kanskje.. kunne egentlig tenkt meg et typisk turiststed denne gangen, men ender vel opp med å loffe litt i Spania igjen. Trives med det, og så er det godt og varmt... :)

Skrevet

Hele jobben min er en ferie, så priviligert er jeg:)

Så når jeg har ferie vil jeg bare være hjemme i Norge med kjæresten.

Men må si at Japan og Thailand frister veldig for tida!

Hva jobber du med?

Skrevet

Da skal dere vel på vinsmaking da?

Det kan du regne med:-)

Skrevet

Her er vi tidlig ute, så her er alt bestilt for lenge siden.

Fem dager til Roma i mars, Gran Canaria i påsken, og Mallorca i juli.

Ellers i sommer blir det Hvaler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...