Gå til innhold

Hvorfor har ingen sendt meg dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Hadde jeg hatt ei så flott naken jente i senga så hadde jeg jaggu foldet hendene jeg også:-)

Og han hadde 'a ikke i senga engang. Det er på sofa'n, med en sengebleie fra hjemmesykepleien under rumpa ;o)

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• morsan

10

• NeaNoor

7

• Lillemus

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde jeg hatt ei så flott naken jente i senga så hadde jeg jaggu foldet hendene jeg også:-)

*Hehe* Det var det jeg sa til Flystripa på privat'n og. :o) For jenta så da skikkelig søt ut hun!

Skrevet

Du har mail!

Takk.

Nå ble han plutselig en smule kvalmere enn før, jeg trodde ikke det var mulig.

Skrevet

Og han hadde 'a ikke i senga engang. Det er på sofa'n, med en sengebleie fra hjemmesykepleien under rumpa ;o)

Riktig det var på en sofa.

Hehe, sengebleia så jeg ikke. Jeg så nok mer på jenta, hun så veldig bra ut.

Annonse

Skrevet

*Hehe* Det var det jeg sa til Flystripa på privat'n og. :o) For jenta så da skikkelig søt ut hun!

Hun var veldig bra. Klarer han å få med seg så såpass flott jente, må det være håp for andre også:-)

Men det er kanskje kjendisstatusen som drar.

Skrevet

Sendt. :-)

Thanks!

Og Æsj!!!!! Denne tar det tid å shake av seg;)

Skrevet

Hun var veldig bra. Klarer han å få med seg så såpass flott jente, må det være håp for andre også:-)

Men det er kanskje kjendisstatusen som drar.

Jeg heller deifinitivt til at det må være kjendisstatusen! Som mann er Rudis direkte ekkel. *Kvalm*

Skrevet

Jeg heller deifinitivt til at det må være kjendisstatusen! Som mann er Rudis direkte ekkel. *Kvalm*

Høres ikke ut som om det er så mange jenter som liker han, men likevel kan han bade i dem.

Annonse

Skrevet

Sendt. Gled deg. ;-)

Å, gud.. Det var jo et snasent bilde. Tusen takk, i hvert fall!:)

Gjest Flystripa
Skrevet

Takk.

Nå ble han plutselig en smule kvalmere enn før, jeg trodde ikke det var mulig.

*hehe*

Skrevet

Høres ikke ut som om det er så mange jenter som liker han, men likevel kan han bade i dem.

Og akkurat det er en stor gåte.

over30firebarn
Skrevet

Jeg har også fått mailen, men hvorfor ligger det på nett? Har han også mistet mobilen? Lurer på hvem som har tatt bildet.....

Det lurer jeg og på. At fyren har et sexliv burde ikke forundre noen.Kjekt det:) Men hvem har tattbildet?

Rune bryr seg kanskje ikke om at bildet blir sett av mange,men han har vel etterhvert fått barn som er gamle nok til å håndtere en pc...Eller får servert denne i friminuttet:

"Så bilde av faren din i går"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...