Gjest norsklærer Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Nå ble jeg litt nyskjerrig... noen som vil sende til meg også? [email protected] Hmm... nyskjerrig - minner meg om en bil som kjører rundt her - lei egen flyttebil - gjør jobben skjøl... 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Er det slik at foreldrene til hennes venninner holder døtrene sine langt unna når Rune er i nærheten? ;-) Næsj -artig han .) Synd dette - for de 2 siste albumene hans er KNALLBRA 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Næsj -artig han .) Synd dette - for de 2 siste albumene hans er KNALLBRA Jeg har veldig, veldig vanskelig for å tro deg ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Bildet er sykt. *synet er svekket nå* Oj, nå pirrer du nysgjerrigheten min. Kan du være så snill å sende til meg også? [email protected] 0 Siter
morsan Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Næsj -artig han .) Synd dette - for de 2 siste albumene hans er KNALLBRA I motsetning til Katt-ja tror jeg deg så gjerne, men jeg føyer til at jeg neppe ville likt dem! :-) Har aldri vært noe begeistret for hans musikk! :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Han er veldig sjarmerende - vittig og full av selironi i RL - dessuten er han snill...men teit...? Jeg vet om mange snille, sjarmerende og morsomme menn - men jeg puler de ikke av den grunn:-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg må nesten gi etter for nysgjerrigheten jeg også. Jeg får trøste meg med at jeg har spist lunjs og ikke skal spise middag på mange timer;-) Gidder'u eller? :-) [email protected] Du har mail! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Oj, nå pirrer du nysgjerrigheten min. Kan du være så snill å sende til meg også? [email protected] Du har mail! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Er det ikke normalt å ha sex da? Jo, men ikke på denne måten, med fotograf tilstede! *hehe* Sjarmerende, med foldede hender, en blå sak i rævva og erigrert Nerdrum-krok - og alt dette som service fra hjemmesykepleien *hehe* Du legger vel merke til underlaget...? 0 Siter
EllaJo Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hmm... nyskjerrig - minner meg om en bil som kjører rundt her - lei egen flyttebil - gjør jobben skjøl... du sikter til flyttinga ja. hehe, nei det er ikke vi. Her går det i tilhenger og varebil 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Du har mail! Tusen takk, du er en knupp. Men fytterakkern for et bilde... 0 Siter
Gjest -extras Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Du har mail! Kan du sende til meg og? Fryktelig nysjerrig nå.. [email protected] 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Tusen takk, du er en knupp. Men fytterakkern for et bilde... Ja, sjarmklump, det der :S 0 Siter
Line Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Du har mail! Jeg vil også ha mail! ;o) [email protected] 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har veldig, veldig vanskelig for å tro deg ;-) Hvorfor det? 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 I motsetning til Katt-ja tror jeg deg så gjerne, men jeg føyer til at jeg neppe ville likt dem! :-) Har aldri vært noe begeistret for hans musikk! :-) Han synger på engelsk for første gang -veldig bra, syns jeg. Her er en smakebit: 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg vet om mange snille, sjarmerende og morsomme menn - men jeg puler de ikke av den grunn:-) Ikke jeg heller. 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jo, men ikke på denne måten, med fotograf tilstede! *hehe* Sjarmerende, med foldede hender, en blå sak i rævva og erigrert Nerdrum-krok - og alt dette som service fra hjemmesykepleien *hehe* Du legger vel merke til underlaget...? Jeg har ikke sett bildet - men det er da privat. Og bilder tar man da lett selv med utløser? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.