Gå til innhold

Hvorfor har ingen sendt meg dette?

Anbefalte innlegg

Gjest norsklærer
Skrevet

Nå ble jeg litt nyskjerrig...

noen som vil sende til meg også?

[email protected]

Hmm... nyskjerrig - minner meg om en bil som kjører rundt her - lei egen flyttebil - gjør jobben skjøl...

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• morsan

10

• NeaNoor

7

• Lillemus

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det slik at foreldrene til hennes venninner holder døtrene sine langt unna når Rune er i nærheten? ;-)

Næsj -artig han .)

Synd dette - for de 2 siste albumene hans er KNALLBRA :)

Skrevet

Næsj -artig han .)

Jeg har veldig, veldig vanskelig for å tro deg ;-)

Skrevet

Bildet er sykt. *synet er svekket nå*

Oj, nå pirrer du nysgjerrigheten min.

Kan du være så snill å sende til meg også?

[email protected]

Skrevet

Næsj -artig han .)

I motsetning til Katt-ja tror jeg deg så gjerne, men jeg føyer til at jeg neppe ville likt dem! :-) Har aldri vært noe begeistret for hans musikk! :-)

Annonse

Skrevet

Han er veldig sjarmerende - vittig og full av selironi i RL - dessuten er han snill...men teit...?

Jeg vet om mange snille, sjarmerende og morsomme menn - men jeg puler de ikke av den grunn:-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg må nesten gi etter for nysgjerrigheten jeg også. Jeg får trøste meg med at jeg har spist lunjs og ikke skal spise middag på mange timer;-)

Gidder'u eller? :-)

[email protected]

Du har mail!

Gjest Flystripa
Skrevet

Er det ikke normalt å ha sex da?

Jo, men ikke på denne måten, med fotograf tilstede! *hehe*

Sjarmerende, med foldede hender, en blå sak i rævva og erigrert Nerdrum-krok - og alt dette som service fra hjemmesykepleien *hehe* Du legger vel merke til underlaget...?

Skrevet

Hmm... nyskjerrig - minner meg om en bil som kjører rundt her - lei egen flyttebil - gjør jobben skjøl...

du sikter til flyttinga ja. hehe, nei det er ikke vi. Her går det i tilhenger og varebil

Skrevet

Du har mail!

Tusen takk, du er en knupp.

Men fytterakkern for et bilde...

Annonse

Gjest Flystripa
Skrevet

Tusen takk, du er en knupp.

Men fytterakkern for et bilde...

Ja, sjarmklump, det der :S

Skrevet

Jeg har veldig, veldig vanskelig for å tro deg ;-)

Hvorfor det?

Skrevet

I motsetning til Katt-ja tror jeg deg så gjerne, men jeg føyer til at jeg neppe ville likt dem! :-) Har aldri vært noe begeistret for hans musikk! :-)

Han synger på engelsk for første gang -veldig bra, syns jeg.

Her er en smakebit:

Skrevet

Jeg vet om mange snille, sjarmerende og morsomme menn - men jeg puler de ikke av den grunn:-)

Ikke jeg heller.

Skrevet

Jo, men ikke på denne måten, med fotograf tilstede! *hehe*

Sjarmerende, med foldede hender, en blå sak i rævva og erigrert Nerdrum-krok - og alt dette som service fra hjemmesykepleien *hehe* Du legger vel merke til underlaget...?

Jeg har ikke sett bildet - men det er da privat. Og bilder tar man da lett selv med utløser?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...