tut og kjør Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hmmmm....nå har jeg blafra meg bakover, og finner ingen festligheter fra igår!!! Har det sunket så djupt her inne at det ikke har kommet kommentarer på dommene, eller er jeg totalt blind for tiden??? Noen må vel mene noe om den galskapen???? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Personlig så er jeg drittlei hele Nokas-saka. Dessuten regner jeg med at de her på Dol som pleier å kommentere slikt, helt brennsikkert er opprørte over de lave straffene. Så det gidder jeg ikke engasjere meg i, gitt. 0 Siter
tut og kjør Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Personlig så er jeg drittlei hele Nokas-saka. Dessuten regner jeg med at de her på Dol som pleier å kommentere slikt, helt brennsikkert er opprørte over de lave straffene. Så det gidder jeg ikke engasjere meg i, gitt. hehe....du har vel et lite poeng, men....på slutten av 90-tallet hadde denne rettssaken legd lange festlige tråder og simen hadde jobba på høygir!!! 0 Siter
Magisk Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Det jeg sitter igjen med er følgende lærdom: I det norske rettvesen får du 13 år fengsel for å drepe en politimann. (Schumann) Du får 14 år fengsel for å forsøke å knuse et panserglass med slegge. (Havnå) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.