Gå til innhold

Dol-Nokas-festlige diskusjoner.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm....nå har jeg blafra meg bakover, og finner ingen festligheter fra igår!!!

Har det sunket så djupt her inne at det ikke har kommet kommentarer på dommene, eller er jeg totalt blind for tiden???

Noen må vel mene noe om den galskapen????

Skrevet

Personlig så er jeg drittlei hele Nokas-saka.

Dessuten regner jeg med at de her på Dol som pleier å kommentere slikt, helt brennsikkert er opprørte over de lave straffene.

Så det gidder jeg ikke engasjere meg i, gitt.

Skrevet

Personlig så er jeg drittlei hele Nokas-saka.

Dessuten regner jeg med at de her på Dol som pleier å kommentere slikt, helt brennsikkert er opprørte over de lave straffene.

Så det gidder jeg ikke engasjere meg i, gitt.

hehe....du har vel et lite poeng, men....på slutten av 90-tallet hadde denne rettssaken legd lange festlige tråder og simen hadde jobba på høygir!!!

Skrevet

Det jeg sitter igjen med er følgende lærdom:

I det norske rettvesen får du 13 år fengsel for å drepe en politimann. (Schumann)

Du får 14 år fengsel for å forsøke å knuse et panserglass med slegge. (Havnå)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...