Gjest Noen som leier lager? Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Pleier det å gå an å lagre bøker, bilder, møbler, klær osv på lager? Jeg vet jo at det bare er å ringe tl det aktuelle lageret hvor jeg så annonsen, men jeg rota bort mobilen som ligger på lydløs (her hjemme altså). 0 Siter
ekte nick Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Det er mange som gjør det hvis de har dårlig plass. Pakk tingene dine i kasser, og ha dem på et lager. Lageret bryr seg ikke om hva du lagrer. Oftest leier man vel en egen liten bås/bod. Du finner sikkert noe hvis du googler eller sjekker Gule sider på Lager / lagerplass 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Ja, vi har lagret alt slikt "bodfyll" på minilager i perioder. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Ja, selvsagt kan du lagre slike ting på slike lager, fx Minilageret og mange andre tilsvarende steder. 0 Siter
Gjest Noen som leier lager? Takk for svar Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Takk for svar alle sammen. Vi har en sportsbod i fellesgarasjen, men der er det for rått til at jeg kan lagre slike ting. Men det er et lager like i nærheten, så da har jeg muligheten til å lagre der. Å, nå ble livet plutselig mye lysere..Må bare overtale samboer til at vi trenger lagerplass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.