Gå til innhold

Å leie lagerplass...Noen spm.

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som leier lager?
Skrevet

Pleier det å gå an å lagre bøker, bilder, møbler, klær osv på lager? Jeg vet jo at det bare er å ringe tl det aktuelle lageret hvor jeg så annonsen, men jeg rota bort mobilen som ligger på lydløs (her hjemme altså).

Skrevet

Det er mange som gjør det hvis de har dårlig plass. Pakk tingene dine i kasser, og ha dem på et lager. Lageret bryr seg ikke om hva du lagrer. Oftest leier man vel en egen liten bås/bod.

Du finner sikkert noe hvis du googler eller sjekker Gule sider på Lager / lagerplass

Gjest hos oss
Skrevet

Ja, vi har lagret alt slikt "bodfyll" på minilager i perioder.

Skrevet

Ja, selvsagt kan du lagre slike ting på slike lager, fx Minilageret og mange andre tilsvarende steder.

Gjest Noen som leier lager? Takk for svar
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Vi har en sportsbod i fellesgarasjen, men der er det for rått til at jeg kan lagre slike ting. Men det er et lager like i nærheten, så da har jeg muligheten til å lagre der. Å, nå ble livet plutselig mye lysere..Må bare overtale samboer til at vi trenger lagerplass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...