Gå til innhold

Forslag til fredagskosemat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til deilig mat jeg kan servere samboeren til kveldskos i kveld? Er lei pakkene med mousakka, lasagne osv....

Skrevet

En god wok? Reker, loff og hvitvin? Taco? Hjemmelaget pizza? Pai med fetaost? Pasta? Biffsuppe? Biffsuppe er forresten gooodt.

Skrevet

Fajitas? Stek strimlet kylling eller biffkjøtt sammen med paprika og løk. Hell over en pose med fajitamix. Det har kommet en ny fra Santa Maria som er flytende og veldig god.

Serveres med tortillas, salsa, guacamole, rømme og ost.

Skrevet

En god wok? Reker, loff og hvitvin? Taco? Hjemmelaget pizza? Pai med fetaost? Pasta? Biffsuppe? Biffsuppe er forresten gooodt.

Biffsuppe???? Har jeg aldri hørt om.....om du ser bort fra den polske dame svoger'n min hadde følge med da....hu kokte kraft av indrefilét hu.....og kasta kjøttet før hu putta oppi no makaroni, erter og paprika :)

Gjest zakkoooooooooooooooo
Skrevet

Biffsuppe???? Har jeg aldri hørt om.....om du ser bort fra den polske dame svoger'n min hadde følge med da....hu kokte kraft av indrefilét hu.....og kasta kjøttet før hu putta oppi no makaroni, erter og paprika :)

Er det du som er denne zakkoo som det prates om?

Gjest Elextra
Skrevet

Ulike tapas?

Gå i delikatessebutikken på et velassortert supermarked og kjøp inn god skinke, pølse og ost (gjerne manchego), kjøp oliven og lag en tomatsalat samt aïoli av majones og hvitløk, pepper og sitron. Kjøp godt brød eller baguett til. Skjær opp avocado og gjerne noen flere grønnsaker.

Slå gjerne til med noen hjemmelagde tapasretter i tillegg, men det er ikke nødvendig.

*sulten*

Skrevet

Ikke du,men tut og kjør!

Nei dessverre :) tut og kjør er såvidt jeg vet bare meg..... har vært med tidligere under annet nick, men tilhører desverre ikke de største kranglefantene eller kverrulantene her inne.

Det blei veldig feil.....er ikke blant de som er dyktige til det er vel det rette å si :)

Skrevet

Moussakas skal aldri lages fra pakke.

Kontakt meg gjerne for ordentlig oppskrift.

Skrevet

Tar gjerne imot ordentlig oppskrift jeg :)

Skrevet

Idag blir det hjemmelaget pizza her i gården. Kanskje ikke det mest spennende, men skikkelig snadder er det nå likevel:)

Skrevet

Jatakk, svært gjerne! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...