Heffalomp Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Noen som har forslag til deilig mat jeg kan servere samboeren til kveldskos i kveld? Er lei pakkene med mousakka, lasagne osv.... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 En god wok? Reker, loff og hvitvin? Taco? Hjemmelaget pizza? Pai med fetaost? Pasta? Biffsuppe? Biffsuppe er forresten gooodt. 0 Siter
flowy Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Fajitas? Stek strimlet kylling eller biffkjøtt sammen med paprika og løk. Hell over en pose med fajitamix. Det har kommet en ny fra Santa Maria som er flytende og veldig god. Serveres med tortillas, salsa, guacamole, rømme og ost. 0 Siter
tut og kjør Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 En god wok? Reker, loff og hvitvin? Taco? Hjemmelaget pizza? Pai med fetaost? Pasta? Biffsuppe? Biffsuppe er forresten gooodt. Biffsuppe???? Har jeg aldri hørt om.....om du ser bort fra den polske dame svoger'n min hadde følge med da....hu kokte kraft av indrefilét hu.....og kasta kjøttet før hu putta oppi no makaroni, erter og paprika 0 Siter
Gjest zakkoooooooooooooooo Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Biffsuppe???? Har jeg aldri hørt om.....om du ser bort fra den polske dame svoger'n min hadde følge med da....hu kokte kraft av indrefilét hu.....og kasta kjøttet før hu putta oppi no makaroni, erter og paprika Er det du som er denne zakkoo som det prates om? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Biffsuppe???? Har jeg aldri hørt om.....om du ser bort fra den polske dame svoger'n min hadde følge med da....hu kokte kraft av indrefilét hu.....og kasta kjøttet før hu putta oppi no makaroni, erter og paprika Se her på serveringstips. Utrolig godt. Jeg bruker å ha litt blomkål oppi også: http://www.toro.no/magasin_velbekomme/index.php?valg=produkt&undervalg=produkt&produkt=1596 0 Siter
Gjest zakkoooooooooooooooooooooo Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Se her på serveringstips. Utrolig godt. Jeg bruker å ha litt blomkål oppi også: http://www.toro.no/magasin_velbekomme/index.php?valg=produkt&undervalg=produkt&produkt=1596 Ikke du,men tut og kjør! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Ulike tapas? Gå i delikatessebutikken på et velassortert supermarked og kjøp inn god skinke, pølse og ost (gjerne manchego), kjøp oliven og lag en tomatsalat samt aïoli av majones og hvitløk, pepper og sitron. Kjøp godt brød eller baguett til. Skjær opp avocado og gjerne noen flere grønnsaker. Slå gjerne til med noen hjemmelagde tapasretter i tillegg, men det er ikke nødvendig. *sulten* 0 Siter
tut og kjør Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Ikke du,men tut og kjør! Nei dessverre tut og kjør er såvidt jeg vet bare meg..... har vært med tidligere under annet nick, men tilhører desverre ikke de største kranglefantene eller kverrulantene her inne. Det blei veldig feil.....er ikke blant de som er dyktige til det er vel det rette å si 0 Siter
tut og kjør Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Se her på serveringstips. Utrolig godt. Jeg bruker å ha litt blomkål oppi også: http://www.toro.no/magasin_velbekomme/index.php?valg=produkt&undervalg=produkt&produkt=1596 hmmmm så godt ut det der! får teste det på gubben i helga 0 Siter
Moraki Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Moussakas skal aldri lages fra pakke. Kontakt meg gjerne for ordentlig oppskrift. 0 Siter
Heffalomp Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Moussakas skal aldri lages fra pakke. Kontakt meg gjerne for ordentlig oppskrift. Tar gjerne imot ordentlig oppskrift jeg 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Idag blir det hjemmelaget pizza her i gården. Kanskje ikke det mest spennende, men skikkelig snadder er det nå likevel:) 0 Siter
org Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Moussakas skal aldri lages fra pakke. Kontakt meg gjerne for ordentlig oppskrift. Jatakk, svært gjerne! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.