Gå til innhold

De som plages av "katta"

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe...ikke værst!! Jeg pleide å bli irritert før jeg skjønte hva h*n sto for.... men nå ler jeg bare.... noe såååå tåpelig!! =)

Det er bra:-)

Det er nok noen som tar dette fora litt mer alvorlig enn de burde.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• mrxx

3

• Katt-ja

3

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Hva har katta kalt seg i det siste, da? Har ikke fått med meg at vedkommende har vært aktiv på den stund. Men følger ikke veldig godt med, da...

Skrevet

Skulle ønske dere ikke kalte fenomenet "katta" ;-)

Regner med at noen blander oss sammen...

Hehe, nicket ditt er ikke bra i denne sammenhengen.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Det er bra:-)

Det er nok noen som tar dette fora litt mer alvorlig enn de burde.

Jepp... Men likevel er det jo litt dumt at det blir "trakkasert" på den måten...

Noen burde skaffe seg et liv! =)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Hva har katta kalt seg i det siste, da? Har ikke fått med meg at vedkommende har vært aktiv på den stund. Men følger ikke veldig godt med, da...

Jeg ønsker ikke å dra H'N ned i dritten her, men les noen av trådene, så skjønner du fort hva jeg mener

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ønsker ikke å dra H'N ned i dritten her, men les noen av trådene, så skjønner du fort hva jeg mener

Har ikke tid til å lese gjennom mange hele tråder for å finne det ut. Men egentlig er det ikke så nøye heller *S*. Jeg plages sjelden av fenomenet.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Har ikke tid til å lese gjennom mange hele tråder for å finne det ut. Men egentlig er det ikke så nøye heller *S*. Jeg plages sjelden av fenomenet.

Plutselig skifter h*n nick midt i diskusjonen... blandt annet.. outer seg selv... eller så stiller h*n et spørsmål av samme kaliber, bare med et annet,ukjent nick...

Skrevet

Kortversjon:

Zakkoo avslørte seg selv som oppdiktet person, iscenesatt av kattepusen. Zakkoo er altså ikke en liten, jomfruelig 22-åring med liten tiss, men kattepusens alter ego.

Gjest Jente31
Skrevet

Liker tankegangen din! =) Men ærlig talt-de fleste innleggene har vært i samme sjanger-i bunn og grunn...

Jo, de har vært i samme sjanger. Man merker jo det etter hvert:)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jo, de har vært i samme sjanger. Man merker jo det etter hvert:)

Nettopp!

Gjest Elextra
Skrevet

Kortversjon:

Zakkoo avslørte seg selv som oppdiktet person, iscenesatt av kattepusen. Zakkoo er altså ikke en liten, jomfruelig 22-åring med liten tiss, men kattepusens alter ego.

Aha, dette har jeg ikke fått med meg. Jøss, sier jeg bare... Takk for info.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Kortversjon:

Siden du da som førstemann i denne tråden nevner nicket, så er det vel bare å vente.... pusen vår kommer vel snart innom??? =) hehe...

Gjest Elextra
Skrevet

Kortversjon:

Mon tro hva slags person som EGENTLIG står bak kattepusen aka Zakkooo m.fl.?

Skrevet

Ulvinnen spurte NHD om det samme på psykiatriforum;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ulvinnen spurte NHD om det samme på psykiatriforum;-)

Hadde vært interessant å høre hans oppfatning, men tviler på at han har SÅ god tid at han kan få en begrunnet mening om dette :-).

Skrevet

Hadde vært interessant å høre hans oppfatning, men tviler på at han har SÅ god tid at han kan få en begrunnet mening om dette :-).

Sjekk tråden - du finner den ganske langt opp. Han har svart.

Gjest Elextra
Skrevet

:)

Skrevet

Det lurer jeg også på.

Samtidig humrer jeg godt i skjegget. For rollen som zakkoo var faktisk veldig godt spilt. Jeg trodde på at han var 22 og jomfru, veldig belest og uten praksis, mislykket student som bare sitter på nettet og surrer.

Og veldig bereist på kartet.

Jeg er faktisk litt imponert, og ikke det minste irritert.

Kanskje det er den gamle Mislykket som går igjen. Det var også en sjarmerende skapning.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

den såg ikke en gang jeg....... :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det lurer jeg også på.

Samtidig humrer jeg godt i skjegget. For rollen som zakkoo var faktisk veldig godt spilt. Jeg trodde på at han var 22 og jomfru, veldig belest og uten praksis, mislykket student som bare sitter på nettet og surrer.

Og veldig bereist på kartet.

Jeg er faktisk litt imponert, og ikke det minste irritert.

Kanskje det er den gamle Mislykket som går igjen. Det var også en sjarmerende skapning.

Jeg er enig, rollen som Zakko var godt spilt. Jeg ble også fasinert over hvor lett h*n skiftet kjønn og personlighet over til Linnelia.

Men det aller mest fasinerende var da jeg hadde kontakt med personen bak, den ekte, i tråden "Vann suger".

Jeg skulle ønske at h*n kunne være på dol som seg selv, uten å føle behov for å gjemme seg bak mange roller. Jeg tror det må være en kunnskapsrik person.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...