Gå til innhold

De som plages av "katta"

Anbefalte innlegg

Gjest navnløs for øyeblikket
Skrevet

Jeg er enig, rollen som Zakko var godt spilt. Jeg ble også fasinert over hvor lett h*n skiftet kjønn og personlighet over til Linnelia.

Men det aller mest fasinerende var da jeg hadde kontakt med personen bak, den ekte, i tråden "Vann suger".

Jeg skulle ønske at h*n kunne være på dol som seg selv, uten å føle behov for å gjemme seg bak mange roller. Jeg tror det må være en kunnskapsrik person.

Så du liker meg plutselig nå da?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• mrxx

3

• Katt-ja

3

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er enig, rollen som Zakko var godt spilt. Jeg ble også fasinert over hvor lett h*n skiftet kjønn og personlighet over til Linnelia.

Men det aller mest fasinerende var da jeg hadde kontakt med personen bak, den ekte, i tråden "Vann suger".

Jeg skulle ønske at h*n kunne være på dol som seg selv, uten å føle behov for å gjemme seg bak mange roller. Jeg tror det må være en kunnskapsrik person.

Hvordan vet du at det var den ekte du snakket med?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så du liker meg plutselig nå da?

Du ble straks lettere å like da du sluttet å stalke meg :)

Jeg er ikke så langsint av meg.

Skrevet

Er litt usikker hvem denne katta er...

Hvordan gjenkjenner du disse innleggene?

De gangene jeg har greid å kjenne igjen katta er når det strømmer inn 10 tråder på rekke og rad, med ulike tema som virker veldig "bare for å ha noe å spørre om".

Og når det er et nytt navn som plutselig er veldig fremtredende over alt, for en kort periode, og så dukker det opp et nytt navn, som er like fremtredende på samme måte.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvordan vet du at det var den ekte du snakket med?

Det vet jeg fordi h*n underskrev med nicket zakkoo, som er reservert.

Dermed kunne det ikke være noen andre moroklumper som prøvde seg.

Nicket under her, "navnløs for øyeblikket", kan selvsagt være hvem som helst.

Men jeg vil tro at det er den samme, siden h*n vet veldig godt at at jeg mislikte h*n sterkt og inderlig da h*n plagde meg i "en liten kattepus" perioden.

Skrevet

Det var forøvrig en doler som mistenkte meg for å være "katta". Jeg skjønner jo nå hvorfor denne doleren mente jeg var "avslørt".. Dere har visst en liten intern konkurranse her på dol med å avsløre denne personen. Sikkert en like grei måte å kaste bort tiden her inne som alle andre måter man kan gjøre det på.. :-)

Skrevet

nyah_lita84 er jo et nytt nick, som ikke skulle ha sett så mye til katta! kanskje du er katta?

Katta var jo her omtrent døgnet rundt, så h*n kan ikke ha noe tid til skole, jobb, familie, venner, andre hobbyer etc.

Skrevet

Jeg har nok ikke fulgt så godt med, for det er mye av dette jeg ikke har fått med meg, men igjen: Dette er en dyktig skuespiller med mange fasetter og evne til å leve seg inn i ulike typer.

Jeg husker jeg kalte zakkoo veslevoksen en gang, og da svarte han akkurat slik man kunne forvente av en naiv og umoden 22-åring som er kunnskapsrik, men ikke så klok og rik på erfaringer.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

nyah_lita84 er jo et nytt nick, som ikke skulle ha sett så mye til katta! kanskje du er katta?

Katta var jo her omtrent døgnet rundt, så h*n kan ikke ha noe tid til skole, jobb, familie, venner, andre hobbyer etc.

hehe... bare søk på meg, jeg har vært her siden 2003 =)

Så om du tror jeg er katta, tror du desverre feil... men lykke til videre med uthengingen, kansje du finner riktig doler snart ;P

Skrevet

hehe... bare søk på meg, jeg har vært her siden 2003 =)

Så om du tror jeg er katta, tror du desverre feil... men lykke til videre med uthengingen, kansje du finner riktig doler snart ;P

Beklager om jeg såret seg. Et raskt søk ser at at diu har vært her en stund, ikke minst i fora jeg ikke vanker så mye, og spesielt mye da jeg var på ferie!

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Beklager om jeg såret seg. Et raskt søk ser at at diu har vært her en stund, ikke minst i fora jeg ikke vanker så mye, og spesielt mye da jeg var på ferie!

hehe... helt i orden. =) No hard feelings! Ha en flott dag! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...