Gå til innhold

Uglesett?

Anbefalte innlegg

Gjest mus@pus
Skrevet

Jeg kalte meg den sorte enke før...nicket falt meg inn da jeg var ganske "nemi" og svart inni meg...

Ser litt lysere på livet nå...og har prøvd meg på nicket mus@pus...

Men blir jeg uglesett om jeg ønsker nytt og litt koseligere nick?

Føler liksom at det passer meg bedre nå...

hare1365380455
Skrevet

Jeg trodde det nicket var et av katta sine.....

:)

Skrevet

Helt greit å skifte nick hvis en føler at det gamle ikke er beskrivende lenger!

Men ved å kalle deg mus@pus, vil vel mange få assosiasjoner til "katten", som ikke er et så veldig populært nick her for tiden....?

Kan du ikke komme med flere forslag, slik wita gjorde i vinter?

Gjest Pontiac
Skrevet

Uglesett? Du, vi har da ikke "meldeplikt" ovenfor de andre DOLerne da, vi bytter og ordner nick som vi lyster.

Og det skulle jammen bare mangle.

Det som er kjekkt ved å si ifra om sitt nye nick er jo at folk ikke tror du er helt ny. "Samtalene" fortsetter kansje fortere som før.

Tror jeg.

Her er ingen regler så vidt jeg har fått med meg på mange år at det skal være noe galt med å bytte nick :)

Da hadde foresten jeg vært så uglesett at du aner ikke *ler*

Gjest mus@pus
Skrevet

Helt greit å skifte nick hvis en føler at det gamle ikke er beskrivende lenger!

Men ved å kalle deg mus@pus, vil vel mange få assosiasjoner til "katten", som ikke er et så veldig populært nick her for tiden....?

Kan du ikke komme med flere forslag, slik wita gjorde i vinter?

Syns egentlig mus@pus er søtt...

Det var kanskje derfor jeg ville høre om jeg blir uglesett hvis jeg har det nicket...for å ikke bli misforstått med noen andre katter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...