Gå til innhold

Sy sofatrekk?

Gjest Hilde Hummelvoll Wannabe

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde Hummelvoll Wannabe
Skrevet

Stua vår er ganske liten, og sofaen blir flittig brukt. Jeg har en sofa som det går an å skifte trekk på, men det er et helvete å skifte trekk på den. Jeg vil gjerne ha et lyst trekk, gjerne hvitt eller linfarget. Jeg har sett i interiørmagasin at noen har løse trekk på sofaer og stoler, og der ser det jo flott ut.

Jeg kunne tenke meg å få sydd et trekk til sofaen, men hva slags stoff er bra å bruke? Jeg er egentlig ikke bekymra for at det ikke blir pent, for mamma er en racer til å sy.

Er det noen som har prøvd dette? (Jeg er klar over at jeg må vaske stoffet før bruk).

Skrevet

Jeg har ikke prøvd det selv. Men vil bare tipse om at Stoff & Stil i Drammen selger møbel- og andre stoffer rimelig, både gjennom postordre og butikk-/lagerutsalg.

http://www.stoffogstil.no/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...