Gjest Hilde Hummelvoll Wannabe Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Stua vår er ganske liten, og sofaen blir flittig brukt. Jeg har en sofa som det går an å skifte trekk på, men det er et helvete å skifte trekk på den. Jeg vil gjerne ha et lyst trekk, gjerne hvitt eller linfarget. Jeg har sett i interiørmagasin at noen har løse trekk på sofaer og stoler, og der ser det jo flott ut. Jeg kunne tenke meg å få sydd et trekk til sofaen, men hva slags stoff er bra å bruke? Jeg er egentlig ikke bekymra for at det ikke blir pent, for mamma er en racer til å sy. Er det noen som har prøvd dette? (Jeg er klar over at jeg må vaske stoffet før bruk). 0 Siter
Gemini Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har ikke prøvd det selv. Men vil bare tipse om at Stoff & Stil i Drammen selger møbel- og andre stoffer rimelig, både gjennom postordre og butikk-/lagerutsalg. http://www.stoffogstil.no/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.