Gå til innhold

Flytteesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det lurest å få tak i skikkelige flytteesker? Helst gratis?

Banankasser går, men tar så mye plass i bilen når de er tomme..

Har sjekket finn.no, men fant ikke noe.

Ikea har vel, men tror de er dyre?

Oslo/omegn?

Skrevet

Spør på en bensinstasjon der de selger halvstekte brød. :) Kassene som de kommer i er kjempefine! Brukte selv slike når jeg flyttet.

Skrevet

Spør på en bensinstasjon der de selger halvstekte brød. :) Kassene som de kommer i er kjempefine! Brukte selv slike når jeg flyttet.

takk for tipset!

Skrevet

takk for tipset!

Butikker har jo også annet enn banan-esker. Det viktige er å komme dem i forkjøpet, før eskene ødelagges i komprimator.

Klesbutikker, bokhandlere osv. har jo også esker, ikke bare dagligvarebutikker.

Skrevet

Binders? Om det finnes i Oslo da. Maske? Aner ikke hvilke slike firmaer som finnes i Oslo jeg. :o) Men de er ikke gratis da.

Skrevet

Binders? Om det finnes i Oslo da. Maske? Aner ikke hvilke slike firmaer som finnes i Oslo jeg. :o) Men de er ikke gratis da.

Jada, de har, men jeg synes det er dyrt.. 50 kr for to liksom. Jeg tror jeg trenger en del

Skrevet

De billigste kjøpeeskene finner du på IKEA. Ellers selger de dem bl.a. på biltema, clas ohlson og binders.

Alle butikker får en del esker, men du må enten snakke med betjeningen og be dem ta vare på dem for deg eller dra innom butikkene midt på dagen når de får vareleveranser og spørre de som leverer varene.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hør med et sykehjem eller hjemmesykepleien, tomme bleiepakkeesker er flotte som flytteesker. :)

Skrevet

Jada, de har, men jeg synes det er dyrt.. 50 kr for to liksom. Jeg tror jeg trenger en del

Er det så dyrt på Binders også altså? Jeg vet Ikea er svinedyre på flytteesker.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Vinmonopolet, De er små rikgitnok, men greie.

Skrevet

Platekompaniet! De får masse esker ved varelevering. Mandag og fredag er best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...