Signaturelle Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hvor er det lurest å få tak i skikkelige flytteesker? Helst gratis? Banankasser går, men tar så mye plass i bilen når de er tomme.. Har sjekket finn.no, men fant ikke noe. Ikea har vel, men tror de er dyre? Oslo/omegn? 0 Siter
pærebrus Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Spør på en bensinstasjon der de selger halvstekte brød. Kassene som de kommer i er kjempefine! Brukte selv slike når jeg flyttet. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Spør på en bensinstasjon der de selger halvstekte brød. Kassene som de kommer i er kjempefine! Brukte selv slike når jeg flyttet. takk for tipset! 0 Siter
Gemini Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 takk for tipset! Butikker har jo også annet enn banan-esker. Det viktige er å komme dem i forkjøpet, før eskene ødelagges i komprimator. Klesbutikker, bokhandlere osv. har jo også esker, ikke bare dagligvarebutikker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Binders? Om det finnes i Oslo da. Maske? Aner ikke hvilke slike firmaer som finnes i Oslo jeg. ) Men de er ikke gratis da. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Binders? Om det finnes i Oslo da. Maske? Aner ikke hvilke slike firmaer som finnes i Oslo jeg. ) Men de er ikke gratis da. Jada, de har, men jeg synes det er dyrt.. 50 kr for to liksom. Jeg tror jeg trenger en del 0 Siter
petter smart Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 De billigste kjøpeeskene finner du på IKEA. Ellers selger de dem bl.a. på biltema, clas ohlson og binders. Alle butikker får en del esker, men du må enten snakke med betjeningen og be dem ta vare på dem for deg eller dra innom butikkene midt på dagen når de får vareleveranser og spørre de som leverer varene. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hør med et sykehjem eller hjemmesykepleien, tomme bleiepakkeesker er flotte som flytteesker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jada, de har, men jeg synes det er dyrt.. 50 kr for to liksom. Jeg tror jeg trenger en del Er det så dyrt på Binders også altså? Jeg vet Ikea er svinedyre på flytteesker. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Vinmonopolet, De er små rikgitnok, men greie. 0 Siter
Nikki Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Platekompaniet! De får masse esker ved varelevering. Mandag og fredag er best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.