Gjest lumelia Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Har noen erfaring med det? tok den på kveldene før..men ble ikke så trøtt..hm 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 du kan ta den akkurat når på døgnet du vil og det passer best for deg, MEN helst på ca. samme tid hvert døgn. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Lamictal er såvidt meg bekjent ikke hverken søvndyssende eller oppkvikkende, og kan dermed tas når man selv måtte ønske. Så lenge man tar den sånn noenlunde til fast tid, da 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Lamictal er såvidt meg bekjent ikke hverken søvndyssende eller oppkvikkende, og kan dermed tas når man selv måtte ønske. Så lenge man tar den sånn noenlunde til fast tid, da takker for svar:-) blir litt rar av den så vurderer å skifte tiden jeg tar den på hehe..litt oppkvikka faktisk..men jeg er litt rar..:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.