Gå til innhold

Øhhh...

Gjest Mangler nick,men trenger et...

Anbefalte innlegg

Gjest Mangler nick,men trenger et...
Skrevet

Tror jeg trenger hjelp til nytt nick...mus@pus kan visst bli misfortått lell...

Noen som har et nick som passer til den svarte enke...som ikke lengre er så svart inni seg?

Skrevet

Snøklokke?

Det er sånn en nydelig blomst, som kan blomstre selv om det er kaldt og is og snø rundt...

Spire?

Skrevet

Men dersom du får noen interessante tips kan det være lurt å agere fort, for det har vært mange eksempler på "nick-tyverier" ;-)

Skrevet

Snøklokke?

Det er sånn en nydelig blomst, som kan blomstre selv om det er kaldt og is og snø rundt...

Spire?

Snøklokke var kjempefint!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Edderkoppen

Njet, mitt forslag er bedre. Edderkoppen høres ut som en mann.

Skrevet

Njet, mitt forslag er bedre. Edderkoppen høres ut som en mann.

so? :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

so? :-)

Så da kunne vi forledes til å tro at det var en enkemann i stedet for en enke vi hadde med å gjøre.

Jeg vet jo hvor upraktisk det kan være å bli tatt for å være en mann pga nicket.

Skrevet

Hva med mj@ususs?

mus@mizz?

spring_l@dy?

Need@nickk@ (nidanikk)

Ros@håp? (el pinkhope)

@live

Eller rett og slett Sol@_di?

Hehe, nå fikk jeg lekt meg litt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...