Gå til innhold

Hvordan skjule navn på hotmail?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fordi du brukte Maren Olsen da du registrerte hotmailen din.

Opprett en ny hotmailkonto med fiktive navn

Jeg brukte bare mrxx som fornavn og etternavn

Skrevet

Du har tydeligis lagt inn ditt virkelige navn da du opprettet kontoen, noe jeg ikke trodde noen gjorde. :o) Det finnes sikkert en side på kontoen din der du kan endre personlige opplysninger, skriv noe svada som Kari Nordkvinne eller noe sånt.

Skrevet

Det er fordi du brukte Maren Olsen da du registrerte hotmailen din.

Opprett en ny hotmailkonto med fiktive navn

Jeg brukte bare mrxx som fornavn og etternavn

man kan fint gå inn og endre navnet.

Skrevet

Gå inn på Alternativer - og se på dine personlige opplysninger - så kan du bare bytte ut for- og etternavn med Glitter Penna f.eks :)

Henriette1365380130
Skrevet

Du har tydeligis lagt inn ditt virkelige navn da du opprettet kontoen, noe jeg ikke trodde noen gjorde. :o) Det finnes sikkert en side på kontoen din der du kan endre personlige opplysninger, skriv noe svada som Kari Nordkvinne eller noe sånt.

Trodde du ikke noen la inn sitt riktige navn når de opprettet hotmailkonto?

Skrevet

Som regel bruker man vel bare et fiktivt navn når man oppretter hotmailkonto hvor man ikke vil ha navnet med.

Jeg har også bare registrert noe sånt som Fornavn: amber Etternavn: sun.

hehe ;-P

Gjest navneskifte
Skrevet

Sånt noe heter visningsnavn. Det kan være nickname/kallenavn, eller det rette navnet. Du kan forandre det når som helst.

Skrevet

Nei, jeg trodde de fleste som opprettet slike kontoer gjorde det bl.a. for å være helt anonyme. :o)

Henriette1365380130
Skrevet

Nei, jeg trodde de fleste som opprettet slike kontoer gjorde det bl.a. for å være helt anonyme. :o)

Så rart. Jeg vet om veldig mange som bruker sitt eget navn. Kjenner faktisk ikke noen som ikke gjør det, men det er kanskje nettopp fodi de er anonyme.;-)

Jeg trodde de fleste hadde en ekstra konto i eget navn for å slippe å bruke jobbmail osv alltid. :)

Skrevet

Så rart. Jeg vet om veldig mange som bruker sitt eget navn. Kjenner faktisk ikke noen som ikke gjør det, men det er kanskje nettopp fodi de er anonyme.;-)

Jeg trodde de fleste hadde en ekstra konto i eget navn for å slippe å bruke jobbmail osv alltid. :)

Jeg har yahoo-kontoen for å slippe å bruke jobbmailen ja, i tillegg har jeg gjort den anonym slik at jeg kan legge den ut på DOL om noen vil ha tak i meg eller om jeg vil ha kontakt med noen. To kontoer holder lenge for meg, flere klarer jeg ikke holde styr på. :o)

Har en online-konto også, men den gidder jeg ikke bruke, synes ikke den er brukervennlig nok. Yahoo-kontoen kan jeg dessuten bruke hvorsomhelst uten videre, slipper å husket annet enn det ene passordet jeg alltid bruker. :o)

Skrevet

Jeg har yahoo-kontoen for å slippe å bruke jobbmailen ja, i tillegg har jeg gjort den anonym slik at jeg kan legge den ut på DOL om noen vil ha tak i meg eller om jeg vil ha kontakt med noen. To kontoer holder lenge for meg, flere klarer jeg ikke holde styr på. :o)

Har en online-konto også, men den gidder jeg ikke bruke, synes ikke den er brukervennlig nok. Yahoo-kontoen kan jeg dessuten bruke hvorsomhelst uten videre, slipper å husket annet enn det ene passordet jeg alltid bruker. :o)

Er jo få måter som bedre kan øke sjansene for at privatmail en sender havner rett i noens spamfilter...

Skrevet

Er jo få måter som bedre kan øke sjansene for at privatmail en sender havner rett i noens spamfilter...

Det tror jeg ikke jeg har opplevd faktisk. Dessuten - om det er viktige mailer så bruker jeg gjerne jobbmailen, også privat.

Skrevet

Det tror jeg ikke jeg har opplevd faktisk. Dessuten - om det er viktige mailer så bruker jeg gjerne jobbmailen, også privat.

Mhm. Men jeg tror du er i mindretall om du mener det er vanligst å bruke falske navn/kallenavn på private e-postadresser fra hotmail og lignende. Selv om det absolutt er utbredt å ha en anonym adresse i tillegg til den vanlige private.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...