Gå til innhold

Hvordan få explorer-ikon nederst på verktøylinjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg explorer-snarvei på skjermen, men jeg vil gjerne ha et lite ikon nederst på verktøylinja i tillegg.

For da kan jeg åpne nytt vindu uten å klikke ned den som allerede er oppe.

Noen som vet hvordan jeg fikser det? Fikk det ikke til ved å klikke og dra ..

Skrevet

mon tro om dette ikke kan fikses ved at du høyreklikker på verktøylinja, og får opp menyen?

Eller installere nyeste explorer? der du ikke trenger å ha opp nye side, for der er faner sånn som i Mozilla:D

Eller du kan klikke fil også ny side:D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det funker bra for meg å bare dra ikonet ned på lista.

Skrevet

Det funker bra for meg å bare dra ikonet ned på lista.

Når jeg drar ned ikonet, får jeg bare sånn forbudt-runding. Hm...

Skrevet

mon tro om dette ikke kan fikses ved at du høyreklikker på verktøylinja, og får opp menyen?

Eller installere nyeste explorer? der du ikke trenger å ha opp nye side, for der er faner sånn som i Mozilla:D

Fil og så ny side er så kjedelig. ;-P

Jeg vil ha det søte, lille explorer-ikonet på linja. :-D

Skrevet

Har du andre ikoner nede på verktøylinja? Hvis du ikke har det, så må du aktivisere noe som heter Hurtigstart/quick launch.

Da høyreklikker du på verktøylinja, velger verktøylinjer/toolbars og så haker du av for hurtigstart/quit launch. Da får du oppe sånne ikoner nederst, dit kan du dra snarveier og slette de med å høyreklikke og velge delete.

Ellers, så kan du åpne nytt vindu i explorer ved å trykke ctrl+n, mener jeg å huske.

Gjest Pontiac
Skrevet

Kan det være noe så enkelt som at linjen er låst?

Skrevet

Du drar den ned til hurtigstartmeny-plassen. Den er ved siden av Start til venstre. Du får forbudt-merket hvis du prøver å dra den ned der klokka er til høyre.

Iallfall er det slik hos meg.

Skrevet

Fant det ut!!

Klikket på egenskaper, og hurtigstart for verktøylinjen.

Nå har jeg ikonet. :-)

Skrevet

Du drar den ned til hurtigstartmeny-plassen. Den er ved siden av Start til venstre. Du får forbudt-merket hvis du prøver å dra den ned der klokka er til høyre.

Iallfall er det slik hos meg.

Aha, derfor jeg fikk forbudt-merket.

Og nå fant jeg ut hvordan jeg la det inn også. :_)

Skrevet

Har du andre ikoner nede på verktøylinja? Hvis du ikke har det, så må du aktivisere noe som heter Hurtigstart/quick launch.

Da høyreklikker du på verktøylinja, velger verktøylinjer/toolbars og så haker du av for hurtigstart/quit launch. Da får du oppe sånne ikoner nederst, dit kan du dra snarveier og slette de med å høyreklikke og velge delete.

Ellers, så kan du åpne nytt vindu i explorer ved å trykke ctrl+n, mener jeg å huske.

Akkurat det jeg gjorde da jeg fant det ut!

Endelig. :-D

Skrevet

Akkurat det jeg gjorde da jeg fant det ut!

Endelig. :-D

Er så kjedelig å fikle med sånne ting, godt det gikk i orden :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Fil og så ny side er så kjedelig. ;-P

Jeg vil ha det søte, lille explorer-ikonet på linja. :-D

Da jeg sto opp hadde Mozillaikonet flyttet seg opp fra verktøylinjen...

Ble så fortvilet, trodde hele Mozilla var borte! Til min glupe sønn bare dro den ned på linja igjen. I fortvilelsen så jeg ikke at den var noen steder i det hele tatt.

Jeg er bare direkte håpløs, om noe plutselig uvant skjer med maskinen min...

*lol*

Skrevet

Kan det være noe så enkelt som at linjen er låst?

Fant det ut nå. :-)

Skrevet

Da jeg sto opp hadde Mozillaikonet flyttet seg opp fra verktøylinjen...

Ble så fortvilet, trodde hele Mozilla var borte! Til min glupe sønn bare dro den ned på linja igjen. I fortvilelsen så jeg ikke at den var noen steder i det hele tatt.

Jeg er bare direkte håpløs, om noe plutselig uvant skjer med maskinen min...

*lol*

hahaha -skjønner akkurat hvor fortvilet du var da. ;-P

Jeg er også sånn. :-)

Skrevet

Fant det ut!!

Klikket på egenskaper, og hurtigstart for verktøylinjen.

Nå har jeg ikonet. :-)

grats;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...