Gjest Mechilah Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hva definerer du som gode og onde krefter? Jeg har min teori,hva er din? 0 Siter
hulkert Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Du prøver å dra i gang en saklig diskusjon, og det er nok ikke så lett her.. :-) Det finnes ingenting annet enn egoisme. Ingenting har verdi i seg selv. Begrepene godt og ondt er meningsløse. Jeg bruker også ord som godt og ondt i dagliglivet, og sikter da til den allmenngyldige forståelsen av begrepene. Den er nokså diffus, men vi gir den vel alle et noenlunde likt innhold. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Du prøver å dra i gang en saklig diskusjon, og det er nok ikke så lett her.. :-) Det finnes ingenting annet enn egoisme. Ingenting har verdi i seg selv. Begrepene godt og ondt er meningsløse. Jeg bruker også ord som godt og ondt i dagliglivet, og sikter da til den allmenngyldige forståelsen av begrepene. Den er nokså diffus, men vi gir den vel alle et noenlunde likt innhold. Merker det ja... Ja man bruker jo begrepene i hverdagen,godt og ondt,det er det jeg mener,det kan være så mye 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.