Gå til innhold

Folk som snakker om "psykriater" og "psykriatri"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Oj, ja da skjønner jeg at du er stressa. Så skummelt! Gikk alt bra?

Jeg har ikke lagt meg enda som du ser.

Det var ikke noe egentlig men to brannbiler, to politibiler og en ambulanse inni bakgården bråkte ganske bra. Minstemann sov seg igjennom hele opplegget. Og vi ante ikke hva som hadde skjedd så vi var nesten på vei til å evakuere ;o) Og innmari nysgjerrige, selvfølgelig.

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

21

• Caloni Makaroni

17

• Lillemus

9

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Det var ikke noe egentlig men to brannbiler, to politibiler og en ambulanse inni bakgården bråkte ganske bra. Minstemann sov seg igjennom hele opplegget. Og vi ante ikke hva som hadde skjedd så vi var nesten på vei til å evakuere ;o) Og innmari nysgjerrige, selvfølgelig.

Jeg hadde fått totalt panikk!

Jeg er utrolig redd for brann, det er noe av det jeg frykter aller mest.

Gjest Signert
Skrevet

det verste er de som sier "insjnativ" i stedet for "initiativ":)

Skrevet

Jeg hadde fått totalt panikk!

Jeg er utrolig redd for brann, det er noe av det jeg frykter aller mest.

Jeg har opplevd mange, det var en periode det var en pyroman som tente på rundt her. Det var skummelt, men da bodde jeg i en gammel bygård med tretrapper og tre mellom etasjene.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har opplevd mange, det var en periode det var en pyroman som tente på rundt her. Det var skummelt, men da bodde jeg i en gammel bygård med tretrapper og tre mellom etasjene.

Det hadde tatt nattesøvnen fra meg!

Jeg har sett branner, men bare fra avstand. Men jeg visste hvem som bodde der, så det var ekkelt.

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg sier ikke legimitasjon men jeg reagerer ikke på det heller.

hvis alle går over til å si "leg" eller ID så er vi kvitt uttaleproblemet ;)

Skrevet

Ja, det er jo derfor jeg nevnte det her i tråden, for folk sier det jo! Men google gir 41 treff på katerisere, og 509 på kateterisere :) Tanums store rettskrivningsordbok sier også kateterisere.

Hehe, tunga slår jo krøll på seg. Men da har jeg i hvert fall lært at jeg skal skrive det :o)

Skrevet

hvis alle går over til å si "leg" eller ID så er vi kvitt uttaleproblemet ;)

God ide :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...