Dorthe Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Nei. Oj, ja da skjønner jeg at du er stressa. Så skummelt! Gikk alt bra? Jeg har ikke lagt meg enda som du ser. Det var ikke noe egentlig men to brannbiler, to politibiler og en ambulanse inni bakgården bråkte ganske bra. Minstemann sov seg igjennom hele opplegget. Og vi ante ikke hva som hadde skjedd så vi var nesten på vei til å evakuere ;o) Og innmari nysgjerrige, selvfølgelig. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Det var ikke noe egentlig men to brannbiler, to politibiler og en ambulanse inni bakgården bråkte ganske bra. Minstemann sov seg igjennom hele opplegget. Og vi ante ikke hva som hadde skjedd så vi var nesten på vei til å evakuere ;o) Og innmari nysgjerrige, selvfølgelig. Jeg hadde fått totalt panikk! Jeg er utrolig redd for brann, det er noe av det jeg frykter aller mest. 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 det verste er de som sier "insjnativ" i stedet for "initiativ":) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg hadde fått totalt panikk! Jeg er utrolig redd for brann, det er noe av det jeg frykter aller mest. Jeg har opplevd mange, det var en periode det var en pyroman som tente på rundt her. Det var skummelt, men da bodde jeg i en gammel bygård med tretrapper og tre mellom etasjene. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har opplevd mange, det var en periode det var en pyroman som tente på rundt her. Det var skummelt, men da bodde jeg i en gammel bygård med tretrapper og tre mellom etasjene. Det hadde tatt nattesøvnen fra meg! Jeg har sett branner, men bare fra avstand. Men jeg visste hvem som bodde der, så det var ekkelt. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Nå har jeg goolet og folk sier katerisere http://www.google.no/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=DVXA,DVXA:2005-25,DVXA:en&q=katerisere Ja, det er jo derfor jeg nevnte det her i tråden, for folk sier det jo! Men google gir 41 treff på katerisere, og 509 på kateterisere Tanums store rettskrivningsordbok sier også kateterisere. 0 Siter
org Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Enn læverpostrei? Profesorisk (istedet for provisorisk) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har bare hørt 'psykiatriker'.. :-) 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg sier ikke legimitasjon men jeg reagerer ikke på det heller. hvis alle går over til å si "leg" eller ID så er vi kvitt uttaleproblemet 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Ja, det er jo derfor jeg nevnte det her i tråden, for folk sier det jo! Men google gir 41 treff på katerisere, og 509 på kateterisere Tanums store rettskrivningsordbok sier også kateterisere. Hehe, tunga slår jo krøll på seg. Men da har jeg i hvert fall lært at jeg skal skrive det ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 hvis alle går over til å si "leg" eller ID så er vi kvitt uttaleproblemet God ide ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.