timianna Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg opplever at jeg kan gå fra å ha det topp, og å være kjempeglad, til å føle meg deprimert, og at alt raser sammen. Det kan skje fra ett øyeblikk til et annet. Dette kommer særlig i forbindelser med endringer i hverdagen, ja selv små trivielle forandringer. Det er så overdimensjonert å bli deprimert av småting som ikke egentlig har noen betydning i livet. Det er vanskelig å få andre til å skjønne at jeg plutselig mister helt motet og fotfestet. Jeg mangler liksom en god forklaring til omgivelsene. Andre vil mene at det er absurd å bli helt satt ut av slike småting som jeg reagerer på. Jeg kan plutselig få selvdestruktive tanker...nb-bare tanker...men det er ubehagelig å reagere så sterkt, på noe jeg nesten ikke kan forklare eller forstå selv. Er det noen som kjenner seg igjen, eller som har noen tips til hvordan man kan unngå å havne i grøfta i tide og utide. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/266953-tungsinn-uten-grunn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.