Gå til innhold

Tungsinn uten grunn

Anbefalte innlegg

Jeg opplever at jeg kan gå fra å ha det topp, og å være kjempeglad, til å føle meg deprimert, og at alt raser sammen. Det kan skje fra ett øyeblikk til et annet. Dette kommer særlig i forbindelser med endringer i hverdagen, ja selv små trivielle forandringer. Det er så overdimensjonert å bli deprimert av småting som ikke egentlig har noen betydning i livet.

Det er vanskelig å få andre til å skjønne at jeg plutselig mister helt motet og fotfestet. Jeg mangler liksom en god forklaring til omgivelsene. Andre vil mene at det er absurd å bli helt satt ut av slike småting som jeg reagerer på. Jeg kan plutselig få selvdestruktive tanker...nb-bare tanker...men det er ubehagelig å reagere så sterkt, på noe jeg nesten ikke kan forklare eller forstå selv.

Er det noen som kjenner seg igjen, eller som har noen tips til hvordan man kan unngå å havne i grøfta i tide og utide.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266953-tungsinn-uten-grunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...