Gå til innhold

Hjemme alene.

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er hjemme alene i helga, og koser meg bare verre! Doler hele dagen, lager god mat, koser med katta, ser det jeg vil på tv og sover lenge.

Flere enn meg som synes det er deilig å være alene hjemme? :)

Gjest Shira12
Skrevet

I slutten av mnd har jeg ett helt døgn alene, jeg gleder meg! :o)

Jeg setter pris på litt tid alene innimellom, spise akkurat det man har lyst på, bare slappe av.

Er glad i både sambo og guttungen, men litt alenetid gjør at jeg blir enda mer glad i dem :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

I slutten av mnd har jeg ett helt døgn alene, jeg gleder meg! :o)

Jeg setter pris på litt tid alene innimellom, spise akkurat det man har lyst på, bare slappe av.

Er glad i både sambo og guttungen, men litt alenetid gjør at jeg blir enda mer glad i dem :o)

Nettopp. :)

Så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jeg er usosial. ;)

Skrevet

Jeg er hjemme alene med minstemor. Mannen min er på vinterferie med de to største. Ja, det er deilig.

Gjest Shira12
Skrevet

Nettopp. :)

Så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jeg er usosial. ;)

Det er deilig å være usosial innimellom.

Jeg er ett sosialt vesen, liker godt å få besøk, men noen ganger vil jeg bare ha fred og ro.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er hjemme alene med minstemor. Mannen min er på vinterferie med de to største. Ja, det er deilig.

Mm, nå skal jeg se en episode av Ugly Betty, tenker jeg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er deilig å være usosial innimellom.

Jeg er ett sosialt vesen, liker godt å få besøk, men noen ganger vil jeg bare ha fred og ro.

Liker meg egentlig best alene, eller sammen med en gruppe hvor jeg ikke trenger å være hovedfokus. :)

Skrevet

Mm, nå skal jeg se en episode av Ugly Betty, tenker jeg. :)

Jeg skal legge meg ned med boka mi:)

Gjest Shira12
Skrevet

Liker meg egentlig best alene, eller sammen med en gruppe hvor jeg ikke trenger å være hovedfokus. :)

Akkurat hovedfokus liker ikke jeg heller å være. men godt lag med venner liker jeg.

Men gir noen meg vin, så tyter jeg så fælt at jeg blir hovedfokus, så får jeg fylleangst dagen etterpå ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg skal legge meg ned med boka mi:)

Deilig. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Akkurat hovedfokus liker ikke jeg heller å være. men godt lag med venner liker jeg.

Men gir noen meg vin, så tyter jeg så fælt at jeg blir hovedfokus, så får jeg fylleangst dagen etterpå ;o)

HAHA, som å lese om meg selv det der. :D

Gjest Shira12
Skrevet

HAHA, som å lese om meg selv det der. :D

Godt å høre at det ikke bare er meg.

Skrevet

Det er bare helt skjønt. Jeg kan ha 2 helger i året som jeg er hjemme alene. Jeg nyter det så godt og prøver å bytte vakter om jeg står på vaktlista. God mat og sjokolade, film og bok alt ettersom jeg lyster.

Men jeg tror også den nytelsen av å være alene ikke hadde vært der om jeg bodde alene og ikke hadde noen som jeg visste kom hjem.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er bare helt skjønt. Jeg kan ha 2 helger i året som jeg er hjemme alene. Jeg nyter det så godt og prøver å bytte vakter om jeg står på vaktlista. God mat og sjokolade, film og bok alt ettersom jeg lyster.

Men jeg tror også den nytelsen av å være alene ikke hadde vært der om jeg bodde alene og ikke hadde noen som jeg visste kom hjem.

Nei, man må vite at noen kommer tilbake igjen etter at helga er ferdig. Hadde vært stusselig å bo alene hele tiden. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg.

Etter sist fest var jeg så flau at jeg hadde lyst til å bli hjemme for alltid. *fnis*

Gjest Shira12
Skrevet

Etter sist fest var jeg så flau at jeg hadde lyst til å bli hjemme for alltid. *fnis*

Jeg skal ha jentekveld i kveld, og tenker at jeg ikke skal drikke så mye, og ikke prate. Men jeg vet jo at det har jeg glemt etter 2 glass vin ;o)

Skrevet

Jeg bor alene og må si jeg storkoser meg. Kan gjør akkurat som jeg vil. Herlig! :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171719698' post='3534187]

Jeg bor alene og må si jeg storkoser meg. Kan gjør akkurat som jeg vil. Herlig! :D

Sikkert deilig det også, men jeg hadde syntes det var litt stusslig etterhvert. Kjekt å ha en "handyman" som kan trå til med diverse når det trengs, og en å krype inntil i senga om natta. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...