Gå til innhold

Noen som føler seg truffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/02/16/492222.html

Nå er vel Sør sjelden her for tiden, men han er en av de som er godt beskrevet her.

Dog er det flere på DOL som passer inn, og jeg er litt nyskjerrig på hvordan det står til med de samme personers selvinnsikt?

Sansynligvis like dårlig som de kommer ut av denne artikkelen....

Men dere er lett å kjenne igjen for andre, så det er jo egentlig bare selvbedrag dere i så fall driver med :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, tenkte akkurat på å legge inn den linken her. Kjenner igjen noen debattanter herfra, ja, ingen nevnt, ingen glemt. :)

Skrevet

Hehe, tenkte akkurat på å legge inn den linken her. Kjenner igjen noen debattanter herfra, ja, ingen nevnt, ingen glemt. :)

Jeg klarte ikke å la være, for det var en så god beskrivelse av så mye som har vært gjort/skrevet i så mange tidligere tråder her - og sikkert i mange som kommer :-)

Skrevet

En sprett fra "Utrop" (som har foreslått å forby HRS) startet sitt innlegg i fra talerstolen på C Neuf med å si: "I Oslo fins et hus med 18 kvinner som aldri får gå ut, og en mann til å passe på dem, kan vi derfor si at integreringen av italienere er mislykket?"

Han mente et nonnekloster.

Vi trenger ikke Hitler når vi har sånne.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg klarte ikke å la være, for det var en så god beskrivelse av så mye som har vært gjort/skrevet i så mange tidligere tråder her - og sikkert i mange som kommer :-)

Ja, den traff spikeren på hodet. :)

Skrevet

Men ingen vil høre om Stalin eller Mao? De er litt merkelig, for de var heller ingen moromenn.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det er flere enn Sør som bør føle seg truffet.

Det er ikke mer som skal til enn å kritisere Israel før man blir kalt antisemitt, og satt i bås med Hitler.

Skrevet

Det er ikke mer som skal til enn å kritisere Israel før man blir kalt antisemitt, og satt i bås med Hitler.

Det har du helt rett i, og som du ser av innlegget så ble Sør bare brukt som ett eksempel.

Det finnes mange fler, og i "ulike former".

ps: regner med at du hadde nok en topp tur til Thailand - bare for å spore av tråden litt:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har du helt rett i, og som du ser av innlegget så ble Sør bare brukt som ett eksempel.

Det finnes mange fler, og i "ulike former".

ps: regner med at du hadde nok en topp tur til Thailand - bare for å spore av tråden litt:-)

Jupp, det var nesten for topp. Drømmer om Thailand hver eneste natt og tenker bare på når jeg kan dra tilbake.

Tror jeg ble forelska i hele landet. Helt sykt. Jeg har aldri opplevd noe lignende, og det føles til tider som kjærlighetssorg - dog uten at det er noen jente innblandet. :)

Skrevet

Jupp, det var nesten for topp. Drømmer om Thailand hver eneste natt og tenker bare på når jeg kan dra tilbake.

Tror jeg ble forelska i hele landet. Helt sykt. Jeg har aldri opplevd noe lignende, og det føles til tider som kjærlighetssorg - dog uten at det er noen jente innblandet. :)

Leste akkurat reisebrevet ditt på "meldinger", og jeg kjente meg godt igjen:-)

Utrolig hyggelige mennesker, og ikke minst mange flotte steder å velge i - som ikke er i ferd med å bli "ødelagt" av turismen enda.

Savner det selv, og drar nok tilbake en tur om ikke så lenge jeg/vi (med kona) også.

Vi giftet oss jo til og med på stranda der sist sommer...:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Utrolig hyggelige mennesker, og ikke minst mange flotte steder å velge i - som ikke er i ferd med å bli "ødelagt" av turismen enda.

Savner det selv, og drar nok tilbake en tur om ikke så lenge jeg/vi (med kona) også.

Gjorde vi?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er nok tryggest å dra med kona. Som mannfolk blir du nesten i overkant populær, men det er ikke like ille utenfor Patong.

Hehe, men det var jo helt utrolig morsomt å bli varta opp på denne måten. Gå inn i en bar og se den ene søte jenta etter den andre komme løpende med iskalde våtservietter rett fra fryseren, og få ansiktsvask, øl og full oppvartning. :)

Og maten! Herregud. Jeg spiste ikke et eneste måltid som ikke var fantastisk.

Og strendene! Iskald Singha på stranda.

Og deres vennlighet. Jeg har aldri opplevd makan til smilende folk. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du var da ikke SÅ full...??

Tydeligvis... :D

Skrevet

En sprett fra "Utrop" (som har foreslått å forby HRS) startet sitt innlegg i fra talerstolen på C Neuf med å si: "I Oslo fins et hus med 18 kvinner som aldri får gå ut, og en mann til å passe på dem, kan vi derfor si at integreringen av italienere er mislykket?"

Han mente et nonnekloster.

Vi trenger ikke Hitler når vi har sånne.

var du der og..hehe

Skrevet

Det er nok tryggest å dra med kona. Som mannfolk blir du nesten i overkant populær, men det er ikke like ille utenfor Patong.

Hehe, men det var jo helt utrolig morsomt å bli varta opp på denne måten. Gå inn i en bar og se den ene søte jenta etter den andre komme løpende med iskalde våtservietter rett fra fryseren, og få ansiktsvask, øl og full oppvartning. :)

Mekongwhisky på Mekongfloden, here i come.

http://www.aftonbladet.se/vss/resor/story/0,2789,700005,00.html

Skrevet

A pro pos det: hvem var det som skulle drepe Berthold Grünfeld?

Skrevet

Singha og Tiger var det det gikk i for oss også.

Og selv om jeg hadde med kona, så ble jeg (og også hun) vartet godt opp:-)

Skrevet

Føler meg ikke truffet. Men mye mulig jeg er en av dem du sikter til:-)

Skrevet

A pro pos det: hvem var det som skulle drepe Berthold Grünfeld?

Mulig du allerede har fått svar, jeg har ikke lest alt nedover her. Men det var vel han som angivelig hadde et forhold til hun TV2 dama, du vet....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...