Gå til innhold

Noen som føler seg truffet?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Singha og Tiger var det det gikk i for oss også.

Og selv om jeg hadde med kona, så ble jeg (og også hun) vartet godt opp:-)

Singha og Chang gikk det i for min del, men hovedsaklig Singha. Men whiskyen deres smakte som en blanding av vin og rusbrus.

Ja, de er gode til å varte opp folk. Det skal de ha. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Det er nok tryggest å dra med kona. Som mannfolk blir du nesten i overkant populær, men det er ikke like ille utenfor Patong.

Hehe, men det var jo helt utrolig morsomt å bli varta opp på denne måten. Gå inn i en bar og se den ene søte jenta etter den andre komme løpende med iskalde våtservietter rett fra fryseren, og få ansiktsvask, øl og full oppvartning. :)

Og maten! Herregud. Jeg spiste ikke et eneste måltid som ikke var fantastisk.

Og strendene! Iskald Singha på stranda.

Og deres vennlighet. Jeg har aldri opplevd makan til smilende folk. :)

Lot du deg lede ut i fristelsen av noen av de lokale skjønnhetene, da? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lot du deg lede ut i fristelsen av noen av de lokale skjønnhetene, da? ;)

Jeg holdt meg meget godt i skinnet, men det var vanskeligere enn først antatt. Før jeg reiste hadde jeg egentlig ikke den helt store forkjærligheten for thaiutseendet, men det forandret seg veldig da jeg kom ned.

Deres sjarm og vennlighet er såpass intens og overlegen noe annet jeg har opplevd, at det skal godt gjøres ikke å la seg sjarmere i senk.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg holdt meg meget godt i skinnet, men det var vanskeligere enn først antatt. Før jeg reiste hadde jeg egentlig ikke den helt store forkjærligheten for thaiutseendet, men det forandret seg veldig da jeg kom ned.

Deres sjarm og vennlighet er såpass intens og overlegen noe annet jeg har opplevd, at det skal godt gjøres ikke å la seg sjarmere i senk.

:)

Skrevet

Hehe, det er noen dager siden jeg leste dette og gjett hvem jeg tenkte på da:-)

Gjest sør eller....?
Skrevet

Hatet som du viser mot muslimene er ikke noe bedre enn hvordan Hitler var mot jødene. Eller hvordan Stalin var mot sine landsmenn, Eller Mao i Kina, og for ikke å glemme Idi Amin!!!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hatet som du viser mot muslimene er ikke noe bedre enn hvordan Hitler var mot jødene. Eller hvordan Stalin var mot sine landsmenn, Eller Mao i Kina, og for ikke å glemme Idi Amin!!!

Med vennlig hilsen

Godt eksempel på "hitling" - uansett om det var (elendig) ment eller ei....:-)

Skrevet

Føler meg ikke truffet. Men mye mulig jeg er en av dem du sikter til:-)

Mye mulig du burde føle deg truffet.

Men det er bare du som kan svare på om det er berettiget eller ei....innerst inne:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...