Gå til innhold

rengjøring av peis

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

tømmer den og koster den stortsett etter hver gang, men hva gjør dere for å få bort all finasken, støvet? Og veggen bak er av mur, hvordan rengjør dere den, vaskekluten setter seg bare fast i muren

Skrevet

*LOL*

Er litt trøtt, så jeg leste "rengjøring av penis*.. Leste innlegget ditt tre ganger før uten å begripe noe..

punky brewster
Skrevet

*LOL*

Er litt trøtt, så jeg leste "rengjøring av penis*.. Leste innlegget ditt tre ganger før uten å begripe noe..

hehe, man leser det man ønsker å lese eller ser det man vil se.

I går kjøpte jeg meg nakkepute til badekaret. pappa syntes den lignet på en rompe og mamma på et hjerte.

det var et hjerte

Skrevet

I går kjøpte jeg meg nakkepute til badekaret. pappa syntes den lignet på en rompe og mamma på et hjerte.

det var et hjerte

Hehe, da har jeg vel avslørt hva jeg har i tankene da?? ;o)

Men dette var vel ikke så nyttig for deg, håper noen som har greie på PEIS svarer etter hvert :o)

Skrevet

Kost og støvsuger, men bruk askeutskiller. Et godt filter i maskinen er også bra. Hepafilter blir for fort tett. Sentralstøvsuger er best tror jeg.

Skrevet

det var et hjerte

"I går kjøpte jeg meg nakkepute til badekaret. pappa syntes den lignet på en rompe og mamma på et hjerte."

Sterke meninger om små detaljer?

:-)

Skrevet

det var et hjerte

Forresten er det ikke alle som har en hjerteformet mamma.

punky brewster
Skrevet

Kost og støvsuger, men bruk askeutskiller. Et godt filter i maskinen er også bra. Hepafilter blir for fort tett. Sentralstøvsuger er best tror jeg.

Står i bruksanvisninga at støvsugeren ikke skal brukes til aske, det kan gå inn i motoren

Skrevet

Står i bruksanvisninga at støvsugeren ikke skal brukes til aske, det kan gå inn i motoren

Det er riktig, men du kobler inn en diger dings på røret før støvsugeren, som holder all asken tilbake i en dunk og et filter. Snakk med f. eks Kärcher eller Ø.W. Thorstensen på Carl Berner. Ikke hils fra meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...