Gå til innhold

FU til kvinner over 35:

Anbefalte innlegg

Gjest rrriiip
Skrevet

Hvor interessante er gutter på ca 20 år å SE PÅ? Da mener jeg ikke å bli kjæreste med. Jeg mener ganske enkelt: Tenker dere at de er pene/lekre å se på?

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Goliath

4

• keinstein

4

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ser forskjell på pen og lekker. Jeg som har passert ser ikke noe lekkert på 20 år, men jeg kan si at det var en pen ungdom.

Skrevet

De kan bare henvise til folketellingene fra 1900, da kan du se selv at noe sånt som halvparten av ekteparene består av en 15-20 år yngre mann.

Menn døde når de var 40-50.

Skrevet

Jeg tenker det både om gutter og jenter, men gutter på 20 er ikke stort eldre enn datteren min.

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg tenker....for en flott gutt/mann å ha til sønn eller svigersønn :)

Jeg har overhodet aldri sex-relasjonære tanker om så unge gutter,og jeg er 41.

Skrevet

Ja, det tenker jeg

Godt å se det er noen som er ærlige her:-)

Selv kan jeg godt tenke det samme om damer/jenter tidlig i 20 årene, og det håper jeg at jeg vil fortsette å gjøre livet ut...:-)

Clue1365380406
Skrevet

Nei, egentlig ikke, de er for barnslige i ansiktet.

Mangler mandigheten de får noen år senere.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

En veltrent 20 åring kan være helt ok blikkfang på badestranda eller i et treningsstudio. Jeg klarer å se at de kan være søte eller pene, men de får ikke pulsen til å øke.

Så jeg titter mer på de som er en 30-40 år.

Men jeg husker godt hvor overrasket og hyggelig jeg syns det var, da jeg som 15-16 åring oppdaget at bestemoren min satt og nøt synet av en tjueåring som jobbet på nabohuset. Vi hadde like stor glede av synet begge to, og det ga en sterk følelse av samhørighet.

Det var vel da jeg forstod at jeg hadde mye mer til felles med min bestemor enn med min mor.

Skrevet

Tja, hvis de er lekre så... Men ikke alle 20-årige gutter er lekre.

Men jeg foretrekker menn som er litt eldre da.

Skrevet

Noen er søte, men der stopper det. De er bare søte smågutter.

Gjest rrriiiip
Skrevet

Godt å se det er noen som er ærlige her:-)

Selv kan jeg godt tenke det samme om damer/jenter tidlig i 20 årene, og det håper jeg at jeg vil fortsette å gjøre livet ut...:-)

Men det var akkurat dette jeg lurte på....Om vi kvinner er anderledes enn menn. Vi er tydeligvis i mindretall vi kvinner som synes at unge menn er pene å se på. De er faktisk ikke så mye barn når de er 20 år....Selv synes jeg 25 år er en fin alder :-)

Men blant menn er det visst mer "vanlig" å kikke på 18-19 åringer... Det er så rart!!

Gjest rriiippp
Skrevet

De kan bare henvise til folketellingene fra 1900, da kan du se selv at noe sånt som halvparten av ekteparene består av en 15-20 år yngre mann.

Menn døde når de var 40-50.

Mener du at 35 åringer var gift med 20 år gamle menn?

Hvordan vet du dette??

Skrevet

En veltrent 20 åring kan være helt ok blikkfang på badestranda eller i et treningsstudio. Jeg klarer å se at de kan være søte eller pene, men de får ikke pulsen til å øke.

Men jeg husker godt hvor overrasket og hyggelig jeg syns det var, da jeg som 15-16 åring oppdaget at bestemoren min satt og nøt synet av en tjueåring som jobbet på nabohuset. Vi hadde like stor glede av synet begge to, og det ga en sterk følelse av samhørighet.

Det var vel da jeg forstod at jeg hadde mye mer til felles med min bestemor enn med min mor.

hehe stilig, Ulvinnen. *S*

Gjest svigersønn
Skrevet

Nei, det skulle bare mangle.

Jeg tenker heller om en person hvis han tiltaler meg, at han skulle jeg gjerne hatt til svigersønn til dattera min fordi han er så grei og snill.

Skrevet

Då har så interessant måte å skrive på eller beskrive ting noen ganger. Det der var som tatt ut av en norsk roman ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Då har så interessant måte å skrive på eller beskrive ting noen ganger. Det der var som tatt ut av en norsk roman ;)

:-)

Takker og bukker.

Skrevet

nei,de blir nok for unge.

De må være minst 28 år jf noen pene gutter på jobben:-)

Liker best menn rundt 40-45.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...