Gå til innhold

FU til kvinner over 35:

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis jeg skal generalisere veldig synes jeg menn er penest når de er 25. Da er de fremdeles unge, rynkefrie og spreke, men har fått en viss modenhet.

Kan godt synes en 20-åring er tiltrekkende :-).

Men som kjæreste foretrekker jeg dem nærmere meg selv i alder, ja en 20-åring er nok helt utelukket.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Goliath

4

• keinstein

4

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mener du at 35 åringer var gift med 20 år gamle menn?

Hvordan vet du dette??

Den gangen jeg bladde igjennom, var det mange kvinner på mer enn 40 som var gift med menn nær de 20. Folk, og særlig menna døde tidlig. 50 år var utgammalt.

Skrevet

Den gangen jeg bladde igjennom, var det mange kvinner på mer enn 40 som var gift med menn nær de 20. Folk, og særlig menna døde tidlig. 50 år var utgammalt.

I tillegg tenkte man nok mer taktisk og mindre på romantikk. Dama på 35 var kanskje enke og satt på en stor gård. Hun var kanskje et godt gifte.

Skrevet

Selv er jeg bare 28, men jeg svarer allikevel.

Jeg synes en 20-åring kan være pen å se på, men virkelig sexy menn er ofte litt eldre.

Skrevet

Nå har jeg nettopp rundet 30 og syns som Elextra at menn på rundt 25 er helt prima. 20 åringer kan være pene og kjekke de også.

Gjest Må være anonym nå ShitDiddelyDo
Skrevet

Menn på 20 er prima vare. Det står ofte respekt av stussene deres i trange jeans.

Mmmmmmmm

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Men kan godt se litt ekstra på en pen f eks 28-åring, men de begynner å bli litt vel unge de også:-D

Skrevet

Då har så interessant måte å skrive på eller beskrive ting noen ganger. Det der var som tatt ut av en norsk roman ;)

Aha - har du avslørt at Ulvinnen egentlig er Frid Ingulstad, kanskje? ;-)

Skrevet

I tillegg tenkte man nok mer taktisk og mindre på romantikk. Dama på 35 var kanskje enke og satt på en stor gård. Hun var kanskje et godt gifte.

Var nok helst det!

Slik som f eks Belle Gunnes, som var både gammal, stygg og feit. Hun ble gift med flere yngre menn, men tok livet av dem...

Og forsikringspengene gjorde henne _enda_ mer attraktiv for nye beilere...;-)

Skrevet

Bør jeg skjemmes over at jeg aldri har hørt det navnet før?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå må du være forsiktig, så ingen skjønner at jeg er Kim Småge!

Skrevet

Nei, jeg hadde også bare hørt det helt nylig. Hun er visstnok dronningen av kiosklitteratur, og det har vært i nyhetene at hun ikke er funnet verdig til å være medlem i Forfatterforeningen.

Ble bl a fleipet mye om det på Nytt På Nytt for noen uker siden.

Skrevet

Nå må du være forsiktig, så ingen skjønner at jeg er Kim Småge!

;-)

Skrevet

Godt å se det er noen som er ærlige her:-)

Selv kan jeg godt tenke det samme om damer/jenter tidlig i 20 årene, og det håper jeg at jeg vil fortsette å gjøre livet ut...:-)

Jeg er ærlig.

Jeg ser absolutt ikke noe galt i at flisa kan titte på 20-åringer, men jeg gjør det altså ikke selv.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Om det er en trøst, så er det ikke mer enn et par uker siden jeg hørte om henne heller.

Du kan vel si at hun skriver i samme sjanger som Margit Sandemo.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bestefaren min hadde dette ordtaket: "Torvå gifer Lørvå". Altså at de kvinnene som hadde en gård, ble gift om de så aldri så stygge ut.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Men kan godt se litt ekstra på en pen f eks 28-åring, men de begynner å bli litt vel unge de også:-D

Til og med 40 åringene, begynner å bli litt unge:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Godt å se det er noen som er ærlige her:-)

Selv kan jeg godt tenke det samme om damer/jenter tidlig i 20 årene, og det håper jeg at jeg vil fortsette å gjøre livet ut...:-)

Hvordan var det nå...

Gamlingene titter på ungjentene, men har glemt hvorfor?

;-)

Skrevet

Til og med 40 åringene, begynner å bli litt unge:)

Nåja, he he, har ikke kommet riktig dit ennå;-)

Skrevet

Hvordan var det nå...

Gamlingene titter på ungjentene, men har glemt hvorfor?

;-)

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...