Gå til innhold

FU til kvinner over 35:

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er ærlig.

Jeg ser absolutt ikke noe galt i at flisa kan titte på 20-åringer, men jeg gjør det altså ikke selv.

Du vet, det er lett å gå i den fella å tro at det bare er de som mener det en forventer, som er ærlige.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Goliath

4

• keinstein

4

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nåja, he he, har ikke kommet riktig dit ennå;-)

Min mann blir 50 til neste år og det blir et kobbel av 50-årsdager neste år, regner jeg med.

Jeg er yngst i hele flokken jeg:) Omgås bare gamlinger , med unntak av noen få venninner på min egen alder.

Skrevet

Du vet, det er lett å gå i den fella å tro at det bare er de som mener det en forventer, som er ærlige.

Ja, absolutt.

Skrevet

De kan være utrolig pene, men jeg tror aldri jeg har sett en 20 år gammel gutt som er sexy. Jeg syntes ikke 20-åringer var sexy da jeg var 20 selv, heller.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Min mann blir 50 til neste år og det blir et kobbel av 50-årsdager neste år, regner jeg med.

Jeg er yngst i hele flokken jeg:) Omgås bare gamlinger , med unntak av noen få venninner på min egen alder.

Da kan du jammen ha godt av å titte litt på unggutta så du holder deg ung!

Og så omgås du jo oss dolere da :-)

Skrevet

Da kan du jammen ha godt av å titte litt på unggutta så du holder deg ung!

Og så omgås du jo oss dolere da :-)

Ja, du sier noe. Det er ikke så mye å titte på på jobben heller desverre.

Skrevet

Jeg kan godt tenke at en 20-åring er kjekk å se på, men noen interesse utover det har jeg ikke...

Begynner visst å bli litt gammal ;-)

Skrevet

Jeg kan godt tenke at en 20-åring er kjekk å se på, men noen interesse utover det har jeg ikke...

Begynner visst å bli litt gammal ;-)

Og jeg kunne ha vært moren hans:)

Skrevet

Veldig lite interessant. De kan være søte eller pene eller artige, men aldri sexy - i mine øyne.

Skrevet

Gutter på 20 år kan være riktig så lekre, men 25 år er nå guttas gullalder da. Det syntes jeg da jeg var 18 og det synes jeg fremdeles og nå er jeg 32. :)

Gjest rrriiip
Skrevet

Menn på 20 er prima vare. Det står ofte respekt av stussene deres i trange jeans.

Mmmmmmmm

Så du er kommet deg hjem igjen??

Skrevet

Og jeg kunne ha vært moren hans:)

Tja...teoretisk sett kunne også jeg hatt en sønn på 20. Da måtte jeg ha født han når jeg var 16 ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så du er kommet deg hjem igjen??

Ja. I hvert fall fysisk.

Skrevet

I tillegg tenkte man nok mer taktisk og mindre på romantikk. Dama på 35 var kanskje enke og satt på en stor gård. Hun var kanskje et godt gifte.

Eller hun trengte hjelp på gården.

Skrevet

Eller hun trengte hjelp på gården.

Nettop.

Men det kan jo bli en vinn-vinn-situasjon for begge.

Skrevet

Nettop.

Men det kan jo bli en vinn-vinn-situasjon for begge.

Mannen hadde ingenting, og enka hadde gård, barn og arbeid/mat.

De som ikke hadde odelsrett måtte ut og lete etter arbeid og/eller enker.

Skrevet

Hmm, jeg tenker at gutter på 20 kan være både pene og ikke pene, som ved alle andre alderstrinn!

Skrevet

Hvordan var det nå...

Gamlingene titter på ungjentene, men har glemt hvorfor?

;-)

Jupp:-)

Skrevet

Men det var akkurat dette jeg lurte på....Om vi kvinner er anderledes enn menn. Vi er tydeligvis i mindretall vi kvinner som synes at unge menn er pene å se på. De er faktisk ikke så mye barn når de er 20 år....Selv synes jeg 25 år er en fin alder :-)

Men blant menn er det visst mer "vanlig" å kikke på 18-19 åringer... Det er så rart!!

Hvorfor er det rart?

Fysisk sett er de jo utvokst, og det er jo det fysiske man legger merke til.....

tzatziki1365380058
Skrevet

De kan være søte å se på - omtrent på samme måte som en liten hvalp...

Også ser jeg forskjell på en pen og mindre pen 20-åring, på samme måte som jeg gjør i forhold til alle andre aldersgrupper.

Men det skal VELDIG mye til før jeg synes at en 20-åring er barsk. Da må han se 8 - 10 år eldre ut, minst:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...