Gå til innhold

FU til kvinner over 35:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det rart?

Fysisk sett er de jo utvokst, og det er jo det fysiske man legger merke til.....

Nei....Der er jeg enige med de andre kvinnene...De fleste er ikke utvokst...for tynne og spinkle...Men de ser så "uskyldige" ut...Det er vel DET vi "voksne" faller for hos de yngre...Menn som titter på 18 år gamle jenter...Kvinner som titter på 20 år gamle gutter.... Jomfrueligheten liksom. Selv om de gjerne ikke er det....tenker vi gjerne at de er det fordi vi selv var gjerne litt "uskyldige" i denne perioden...Jeg vet ikke....

Kanskje det har noe med at menn liker å forføre... Og at ENKELTE kvinner liker tanken på å forføre... Jeg vet ikke..?

Eller kanskje det er en drøm om å være ung selv? HVA er det?? Og hvorfor er det helst menn som ser på unge jenter??

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Goliath

4

• keinstein

4

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest rriiipp
Skrevet

Nei....Der er jeg enige med de andre kvinnene...De fleste er ikke utvokst...for tynne og spinkle...Men de ser så "uskyldige" ut...Det er vel DET vi "voksne" faller for hos de yngre...Menn som titter på 18 år gamle jenter...Kvinner som titter på 20 år gamle gutter.... Jomfrueligheten liksom. Selv om de gjerne ikke er det....tenker vi gjerne at de er det fordi vi selv var gjerne litt "uskyldige" i denne perioden...Jeg vet ikke....

Kanskje det har noe med at menn liker å forføre... Og at ENKELTE kvinner liker tanken på å forføre... Jeg vet ikke..?

Eller kanskje det er en drøm om å være ung selv? HVA er det?? Og hvorfor er det helst menn som ser på unge jenter??

tillegg: For de er jo ikke "barske" som ei sier...

Skrevet

Man legger selvfølgelig merke til om de er pene eller ikke. Men sexy? nei, det syns jeg aldri om så unge gutter. Men det hender jeg lurer på hvordan faren deres ser ut....

Skrevet

Jeg tror alt for mange (kvinner) gjør dette til noe helt annet og mer "vanskelig" enn hva det faktisk er.

De fleste menn titter på det de synes er vakkert - uansett om det er en bil, motorsykkel, et bilde, naturen eller en jente/dame - så lenge hun er voksen nok til å se ut som en kvinne.

Vi tenker ikke nødvendigvis så mye når vi gjør det, men bare nyter synet.

Vanskligere er det ikke:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Gutter på 20 år kan være riktig så lekre, men 25 år er nå guttas gullalder da. Det syntes jeg da jeg var 18 og det synes jeg fremdeles og nå er jeg 32. :)

Hehe, samme mener jeg (les evt. mitt innlegg lengre ned).

Gjest gul kylling
Skrevet

Tja, jeg tenker noen ganger at de er søte, på samme måte som ei jente på 20 år er søt og pen, eller barn er sjarmerende og søte. Ikke attraktive for meg på noen sexy måte. Men nå vurderer jeg ikke alle menn i "passende" aldersgruppe etter utseende heller, det er i grunnen sjelden jeg kikker på menn på den måten, 20, 30, 40, eller 50 år gamle. Men gutter på 20 er ikke i noen særstilling, det er jo lett å se om nman syns noen er pene eller ikke, uten at jeg syns gutter i tyveårene er de peneste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...