Gå til innhold

Flere som er lei?

Anbefalte innlegg

Gjest Spar oss da...
Skrevet

Er det bare meg som er så inderlig lei å se brødrene Solberg øverst på alle nyhetssider på nettet? Er det kun meg som finner brødrene og "sporten" deres ganske tåpelig og uinteressant? JADA, jeg aksepterer at det fins de som er opptatt av bilsport. Men trenger vi virkelig å lese mer "nyheter" av typen "tragisk, sier Solberg" som førsteoppslag på avisa. Stakkaren hadde valgt feil dekk... (ja jeg åpnet faktisk saken, for jeg lurte på om han hadde kjørt på noen). "Dommer bombedrept", og "dødsulykke i Valdres" får riktignok plass litt lenger ned. Rett under nyheten om at Britney Spears har barbert skallen....

Skrevet

Du er nok ikke den eneste, men du er nok likevel i stort mindretall - heldigvis:-)

Mye verre er det med all den forbannende fotballen.....

Gjest Spar oss da...
Skrevet

Brødrene Solberg er egentlig bare et eksempel, du nevner fotball som et annet godt et. Hadde enda fotballen handlet om fotball, men neida, det er nesa til Steffen Iversen og lignende hete saker. Og så er det Britney og Anna Nicole (selv når hun dør så handler det om puppene og sexlivet hennes). Kunne formulert overskriften på en annen måte: Er det noen som savner NYHETER i avisene?

Skrevet

Brødrene Solberg er egentlig bare et eksempel, du nevner fotball som et annet godt et. Hadde enda fotballen handlet om fotball, men neida, det er nesa til Steffen Iversen og lignende hete saker. Og så er det Britney og Anna Nicole (selv når hun dør så handler det om puppene og sexlivet hennes). Kunne formulert overskriften på en annen måte: Er det noen som savner NYHETER i avisene?

Hvis du med nyheter mener Nokas, politikk-krangler og mer stoff om Midtøsten så er svaret NEI, jeg savner det ikke.

Jeg pleier å skru av når de begynner å gnåle om midtøsten, afrika, Nokas og diverse for n'te gang.

Skrevet

Slutter meg til.

Må en forresten være litt "enkel" for å tilhøre dette miljøet?

Gjest ronaldo
Skrevet

Jeg er egentlig enig med deg. Men samtidig blir det jo litt grått og kjedelig med bare "vanlige" nyheter og.

Skrevet

Er også litt lei bilsport og Solberg. Men jeg skjønner godt dem som elsker å se bilsport.

Mange er luta lei slikyting og ski nå om vinteren. Jeg elsker det!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Syns det er forfriskende med litt annet enn foppall, jeg da. Men for mye av det gode er for mye av det gode uansett.

Skrevet

Jeg har ikke tenkt så mye over det. Jeg lar være å klikke på sånne linker i nettavisene, og når jeg leser paipraviser så blar jeg kjapt forbi sporten.

Jeg har hørt om en Solberg, men visste ikke at han hadde en bror.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...