Gjest leah emilia Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 jeg søker etter et nettsted med forum hvor jeg kan snakke med andre kvinner som har kjærester/menn fra andre land, altså en kulturforumside. hvor kan jeg finne dette? tusenn takk for svar 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 www.dinbaby.no Kulturkollisjon/kulturmøte. 0 Siter
Gjest leah emilia Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 www.dinbaby.no Kulturkollisjon/kulturmøte. ja tusen takk, jeg har sett den forumet, den ser veldig bra ut men vet du om det finnes andre forum som er sånn at man kanskje ikke må ha barn fra før for å være endel av den? 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 ja tusen takk, jeg har sett den forumet, den ser veldig bra ut men vet du om det finnes andre forum som er sånn at man kanskje ikke må ha barn fra før for å være endel av den? Nei, jeg vet ikke om noe annet forum. Men de prater om utfordringer og gleder med å ha en mann fra en annen kultur. De prater ikke bare om kulturutfordringene rundt barna, men samlivet også. Du kan prøve å skrive litt der å se om det passer deg. Det kan jo hende du får svar på det du lurer på og kan gi råd tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.