Gå til innhold

Er dette morsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Komisk at det rullende dekket skulle treffe akkurat ham, men overhode ikke komisk at han ble dynket i bensin - kunne jo vært livsfarlig!

Skrevet

Uff, det var så vidt jeg turte å se det. Nei, sånt er ikke morsomt.

Jeg ser ofte på AFV, fordi de noen ganger har så utrolige morsomme greier med dyr og unger, men så kommer all den skadinga inn i mellom. Noen ganger er det helt tydelig at folk må brekke både føtter og neser, og jeg blir fysisk kvalm, og skjønner ikke hvordan folk kan le av det.

Skrevet

Komisk at det rullende dekket skulle treffe akkurat ham, men overhode ikke komisk at han ble dynket i bensin - kunne jo vært livsfarlig!

.... Men å bli truffet av et lastebildekk som kommer i et visst antall kilometer er ikke farlig...?

Skrevet

Herregud. Sånn klipp liker jeg ikke. Skulle vært fjernet. Stakkars mann.

Skrevet

Fader heller! Sol skulle blitt anmeldt. Hva skulle man le av her liksom? grr

Skrevet

.... Men å bli truffet av et lastebildekk som kommer i et visst antall kilometer er ikke farlig...?

Selvfølgelig er det det, et lastebildekk veier vel temmelig mange kilo. Så bare at det kom et dekk trillende, fikk ikke med meg hva slags dekk det var.

Skrevet

Uff, det var så vidt jeg turte å se det. Nei, sånt er ikke morsomt.

Jeg ser ofte på AFV, fordi de noen ganger har så utrolige morsomme greier med dyr og unger, men så kommer all den skadinga inn i mellom. Noen ganger er det helt tydelig at folk må brekke både føtter og neser, og jeg blir fysisk kvalm, og skjønner ikke hvordan folk kan le av det.

Jeg er såååå enig!! Det er veldig mange morsomme videoer på AFV, men så kommer alle disse skade-seg-veldig-filmene innimellom. Utrolig!!

Skrevet

Jeg er såååå enig!! Det er veldig mange morsomme videoer på AFV, men så kommer alle disse skade-seg-veldig-filmene innimellom. Utrolig!!

De burde lage en cutie-AFV og en sado-AFV, og så trenger vi bare å se den første =)

Det tok kaken da et gravfølge bar en kiste ned en trapp, og lokket gled av og liket falt ut, og de måtte løfte det opp igjen i kisten. Jeg trodde ikke mine egne øyne og lurte i mange dager etterpå om jeg bare hadde drømt det.

Skrevet

De burde lage en cutie-AFV og en sado-AFV, og så trenger vi bare å se den første =)

Det tok kaken da et gravfølge bar en kiste ned en trapp, og lokket gled av og liket falt ut, og de måtte løfte det opp igjen i kisten. Jeg trodde ikke mine egne øyne og lurte i mange dager etterpå om jeg bare hadde drømt det.

HVA???? Høres ut som et feike-innslag!!

Jeg synes heller ikke noe om slike innslag hvor foreldre er tydelig sadistiske mot barna sine. Et eks var der to unge brødre (ca 10-12) hadde sett motorsagmassakren om kvelden. Tidlig neste morgen finner foreldrene brødrene sovende i samme seng, og de vekker dem med at far går inn med forkledning og starter opp en motorsag! Mor filmer det hele, og du hører begge foreldrene le rått av å se barnas forskremte fjes!!

hare1365380455
Skrevet

Kistelokk skrus da fast i kisten.

Skrevet

HVA???? Høres ut som et feike-innslag!!

Jeg synes heller ikke noe om slike innslag hvor foreldre er tydelig sadistiske mot barna sine. Et eks var der to unge brødre (ca 10-12) hadde sett motorsagmassakren om kvelden. Tidlig neste morgen finner foreldrene brødrene sovende i samme seng, og de vekker dem med at far går inn med forkledning og starter opp en motorsag! Mor filmer det hele, og du hører begge foreldrene le rått av å se barnas forskremte fjes!!

Nei, det er ikke noe særlig. Men det søteste er unger som sier skjønne ting og sånn.

Som hun nydelige ballerinaen som unnskyldte at hun måtte fjerte litt før oppvisningen, og forsvarte latteren hun mottok med "what? Ballerinas can fart to you know!"

Eller han gutten som skulle liste opp alle planetene: "Saturn, uranus... It's not Your anus, I heard you laugh.."

=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...