Helmi Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hvordan skal jeg holde angsten min i sjakk på en ferietur? Jeg sliter med en langvarig depresjon og angsten har vært økende de siste ukene - jeg tror ikke dette er relatert til turen... Så, skal på tur til Syden og føler meg så kjempe urolig og engstelig hele tiden. Hvordan skal jeg klare å skyve bort de vanskelige tankene for en stund? Eneste medisineringen min er Efexor Depot 150mg 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Du kan jo ta benzo preparater,det går jo for en kort stund 0 Siter
Helmi Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Du kan jo ta benzo preparater,det går jo for en kort stund Reiser nå i helgen... så jeg har ikke mulighet til å gjøre noe med medisinene. Men, takk for svar! 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Reiser nå i helgen... så jeg har ikke mulighet til å gjøre noe med medisinene. Men, takk for svar! Å..så dumt. Du får ha lykke til da,håper du får det litt fint i alle fall ps:Musikk pleier å hjelpe meg. 0 Siter
Gjest sm29 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Reiser nå i helgen... så jeg har ikke mulighet til å gjøre noe med medisinene. Men, takk for svar! Det er apoteker i syden også Du kan sikkert finne noe der om det skulle bli riktig ille.. håper du får en angstfri og trivelig ferie.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.