Gå til innhold

Britney har barbert skallen...

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra
Skrevet

Kunne hun ikke bare gjort det på badet sitt hjemme?

Skrevet

Barbert fra topp til tå, jf tidligere viste bilder av truseløs Britney;-)

Har man et tvers i gjennom gjennonført hat mot hår, så bør man vel ikke stoppe før alt er vekk?

Synd at ikke andre kvinner er like konsekvente når det gjelder å følge opp sitt hårhat.

Skrevet

Har man et tvers i gjennom gjennonført hat mot hår, så bør man vel ikke stoppe før alt er vekk?

Synd at ikke andre kvinner er like konsekvente når det gjelder å følge opp sitt hårhat.

Ikke alle kvinner har hårhat.

Ikke alle menn heller:-)

Skrevet

I all verden, hva er det som skjer med henne, stakkars? Fikk ikke opp noen av bildene, men. Nå får jeg egentlig bare mer sånn tristfølelse enn lyst å se.

Kvinner som glattbarberer sitt kjønn, må da vel skjønne at det bare er naturlig at hårhatet ender opp med barbert skalle?

Skrevet

Jeg synes faktisk hun kler det, men hun ser så lei seg og sliten ut at jeg får vondt av henne. Stakkars Britney.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Sjokkbildene".

Jeg må bare le av disse tabloide overskriftene.

Håret gror ut igjen.

For øvrig er Britney en så pen jente at hun kler det meste.

Null hår kan være sexy.

Skrevet

"Sjokkbildene".

Jeg må bare le av disse tabloide overskriftene.

Håret gror ut igjen.

For øvrig er Britney en så pen jente at hun kler det meste.

Null hår kan være sexy.

Vel, pent var det vel strengt tatt ikke...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel, pent var det vel strengt tatt ikke...

Tja. Jeg foretrekker henne med hår, men stygt er det ikke.

Se på Alien-filmene. Et godt eksempel på et kvinnfolk som er skamsexy uten hår. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...