Gå til innhold

Dere med piercing (barbell i øret)

Anbefalte innlegg

Usj. Jeg pierca en stang igjennom øret (øverst på øret) på tirsdag, og det gjør så enormt vondt at jeg lurer på om alt er som det skal.

Jeg har tatt flere piercinger andre steder på kroppen, uten å ha fått denen følelsen, og i tillegg har jeg flere hull i øreflippene, som jeg heller aldri har hatt noe sånn type vondt i.

Men dette er vel den første piercingen som går i gjennom brusk, jeg vet ikke om det har noe å si. Men det er sånn at det kjennes ut som om hele øret står i flammer, og jeg tror jeg skal dø hvis noen kommer borti det. Kjæresten min bumpet borti meg i natt, og våkna kort tid etter av at jeg skrek som en gris.

Er det noen av dere som har en lignende piercing, og gjorde det så vondt, eller har jeg fått betennelse eller noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267026-dere-med-piercing-barbell-i-%C3%B8ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis øret i tillegg til å være vondt er rødt, hovent og varmt kan det være en infeksjon.

Det er rødt og varmt, men det sa hun at det kunne være. Usikker på om det er hovent, og det væsker ikke no særlig.

Er det farlig å gå med noen dager til jeg får dratt ned på sjappa og hørt?

Gjest Princess Peach

Det er rødt og varmt, men det sa hun at det kunne være. Usikker på om det er hovent, og det væsker ikke no særlig.

Er det farlig å gå med noen dager til jeg får dratt ned på sjappa og hørt?

Det må du nesten vurdere selv, etter hvor vondt det er. Hvis det ikke verker, så er det nok ikke en bakterieinfeksjon iallfall.

Annonse

Gjest Princess Peach

Dette får fader meg bli den siste altså, nå er jeg blitt for gammel og pysete for sånt vås.

Samboeren min maser på meg om at jeg skal ta en slik piercing i toppen av øret, men når jeg hører hvor bra det funker for dere, får jeg ikke akkurat mer lyst til å gjøre det. :)

Samboeren min maser på meg om at jeg skal ta en slik piercing i toppen av øret, men når jeg hører hvor bra det funker for dere, får jeg ikke akkurat mer lyst til å gjøre det. :)

Hehe, nei nå er jeg rett og slett lei.

Det ble ganske sexy da, det pynter veldig på øret, siden jeg bare har noen små sølvkuler nederst på flippen. Så hvis den gror riktig er jeg godt fornøyd.

Men det blir nok uansett den siste for min del, for nå begynner all rensingen og smerten og pengene å gå over morroa =)

Og å bare kunne sove på ene siden hele natten så mange netter, det er et h*****!

Damn :/ Var det mer sånn allergi-klø-vondt, elelr var det sånn støt-når-du-tar-på-vondt?

Hmmm, begge deler? Det klødde, var varmt og rødt, kunne ikke ha det øret ned på puta.

Jeg har piercing i nesa, der er det jo også brusk, men har ikke hatt noe problemer med den. Kun oppe i øret.

Gjest Princess Peach

Hehe, nei nå er jeg rett og slett lei.

Det ble ganske sexy da, det pynter veldig på øret, siden jeg bare har noen små sølvkuler nederst på flippen. Så hvis den gror riktig er jeg godt fornøyd.

Men det blir nok uansett den siste for min del, for nå begynner all rensingen og smerten og pengene å gå over morroa =)

Og å bare kunne sove på ene siden hele natten så mange netter, det er et h*****!

Jeg vet, jeg opererte rundt høyre øre/nedover halsen for litt over et år siden. Og jeg som alltid pleier å ligge på høyresiden før jeg sovner, ble jo helt desperat! Jeg var overlykkelig da det endelig var grodd og jeg kunne legge meg på siden igjen. :)

Annonse

Jeg vet, jeg opererte rundt høyre øre/nedover halsen for litt over et år siden. Og jeg som alltid pleier å ligge på høyresiden før jeg sovner, ble jo helt desperat! Jeg var overlykkelig da det endelig var grodd og jeg kunne legge meg på siden igjen. :)

Jah =) Tok det lang tid?

Jeg og kjæresten må ha vår faste plass i sengen, og nå blir jeg liggende med ansiktet bort fra ham hele natten *sukk*

Men så er det alltid han som må holde rundt meg også da ;p

Hmmm, begge deler? Det klødde, var varmt og rødt, kunne ikke ha det øret ned på puta.

Jeg har piercing i nesa, der er det jo også brusk, men har ikke hatt noe problemer med den. Kun oppe i øret.

Og det gikk med det sånn et helt år? :o

Var du ned på piercingstudioet og hørte hva de mente? Er du allergisk mot visse typer metall og sånn i øret?

Gjest Princess Peach

Jah =) Tok det lang tid?

Jeg og kjæresten må ha vår faste plass i sengen, og nå blir jeg liggende med ansiktet bort fra ham hele natten *sukk*

Men så er det alltid han som må holde rundt meg også da ;p

Husker ikke, noen uker tror jeg.

Jeg må alltid ligge inntil ryggen hans og holde rundt ham, hvis han ligger mot meg dytter og sparker jeg til ham helt til han snur seg. Hehe.

Husker ikke, noen uker tror jeg.

Jeg må alltid ligge inntil ryggen hans og holde rundt ham, hvis han ligger mot meg dytter og sparker jeg til ham helt til han snur seg. Hehe.

Hehe, så rart. Da hadde vi passet perfekt sammen med andre ord ;)

Og det gikk med det sånn et helt år? :o

Var du ned på piercingstudioet og hørte hva de mente? Er du allergisk mot visse typer metall og sånn i øret?

Nå var ikke dette sånn ordentlig piercing, hullet ble tatt med sånn vanlig øredobb-pistol. Er allergisk ja, men har fortsatt 8 hull i ørene, men ikke i bruskdelen.

Dette er jo noen år siden, men antar at sånn øredobb som skytes skal være allergivennlig?

Ja, gikk med det 1 år, jeg er fryktelig sta og jeg _ville_ ha det hullet :-) Prøvde alt mulig, renset og ordnet, lot det være i fred, men ga til slutt opp.

Nå var ikke dette sånn ordentlig piercing, hullet ble tatt med sånn vanlig øredobb-pistol. Er allergisk ja, men har fortsatt 8 hull i ørene, men ikke i bruskdelen.

Dette er jo noen år siden, men antar at sånn øredobb som skytes skal være allergivennlig?

Ja, gikk med det 1 år, jeg er fryktelig sta og jeg _ville_ ha det hullet :-) Prøvde alt mulig, renset og ordnet, lot det være i fred, men ga til slutt opp.

Hm.. jeg venter til den opprinnelige to ukers sjekken jeg da. Hvis ikke du døde av det i løpet av et år, så overlever vel jeg også :P

Takk for svar =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...