Debra-irl Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg er en liten anelse grønn i denne vidunderlige pc-verden. Når jeg skal opprette ny mail, så har jeg et felt for "til" og et felt for "kopi". Men jeg vil ha et felt for "blindkopi" også. Hvordan får jeg opp det? Takk for hjelpen! 0 Siter
Gemini Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Start en ny melding (eller stå i den du har startet å skrive). Gå inn på Vis-menyen. Der er felt for blindkopi et valg. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Start en ny melding (eller stå i den du har startet å skrive). Gå inn på Vis-menyen. Der er felt for blindkopi et valg. TAKK!!! Fikk det til! :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 TAKK!!! Fikk det til! :-) Og hvis du legger noen adresser der, så havner meldinga di i "Useriøs e-post" hos mottaker. Søppelpostavsendere bruker som oftest blindkopiadresser. 0 Siter
Gemini Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Og hvis du legger noen adresser der, så havner meldinga di i "Useriøs e-post" hos mottaker. Søppelpostavsendere bruker som oftest blindkopiadresser. Det avhenger av hvilket program/webmail mottaker bruker. Ikke slik i fx gmail. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Og hvis du legger noen adresser der, så havner meldinga di i "Useriøs e-post" hos mottaker. Søppelpostavsendere bruker som oftest blindkopiadresser. Godt tips. Skal huske det. Takk. 0 Siter
keinstein Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Godt tips. Skal huske det. Takk. Det er ikke noe moro å være useriøs. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Det er ikke noe moro å være useriøs. Til tider er det veldig festlig å være useriøs, men ikke å bli oppfattet som så useriøs at mine flotte mailer går rett i søpla!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.