Gå til innhold

Her må det være noe galt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imponert.

Men de får i hvertfall gjemt seg litt og gått litt på ski i januar/ februar da. :-)

Skrevet

Herregud.. *rister på hodet*

Så hva skal barna gjøre da? Sitte pent i ro på steiner som ikke skal flyttes?

Gjest Aviaana
Skrevet

Leste veldig feil når jeg så Dagbladet. "Ingen lek i dyrebarnehagen".

ja ja

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hæ, hva i h er galt i hodet på folk? Lykke til med å unngå at barn leker utendørs i en barnehage.

Skrevet

Høl i hue!

Eller så har de tenkt å rekruttere arkeologer og starter tidlig, så ingen andre interesser enn evt. skigåing eller gjemsel tar'em.

Skrevet

Lurer på hva som er grunnen til at de bygger barnehage akkurat der og ikke i et mer "barnevennlig" område?

Håper foreldre/foresatte ikke søker plass der for sine barn :(

Skrevet

Herregud.. *rister på hodet*

Så hva skal barna gjøre da? Sitte pent i ro på steiner som ikke skal flyttes?

Der kan der sitte og filosofere over hva de skal gjøre når de kommer hjem

Skrevet

Imponert.

Men de får i hvertfall gjemt seg litt og gått litt på ski i januar/ februar da. :-)

Det med ski er jo litt usikkert da hvis en skal tenke på klimaet her nede

Skrevet

Dette var jo så til de grader på viddene at jeg ikke finner ord rett og slett:(

Skrevet

Dette var jo så til de grader på viddene at jeg ikke finner ord rett og slett:(

Skjønner ikke noe jeg heller. Barnehager er jo for at barn skal kunne leke og boltre seg.

tzatziki1365380058
Skrevet

Skal det være en spøk???

Det er da vel ingen i verden som finner på å legge en barnehage til et område der det ikke er lov å leke?

Hvor dumme beslutninger er det egentlig lov å ta uten å bli straffet for det? Kjenner faktisk at jeg blir kjempeprovosert! Makan til tøys!

Skrevet

Skal det være en spøk???

Det er da vel ingen i verden som finner på å legge en barnehage til et område der det ikke er lov å leke?

Hvor dumme beslutninger er det egentlig lov å ta uten å bli straffet for det? Kjenner faktisk at jeg blir kjempeprovosert! Makan til tøys!

Lurer på hva innbyggerne tenker på pengebruken. Det ble ganske kostbart.Penger rett ut av vinduet. Hmmfp..barnehage hvor de ikke får leke ute :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...