Gå til innhold

Stakkars Ellen Pompeo...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

...altså hun som spiller Meredith Grey i Grey's Anatomy.

Selv i den verste krampegråt er det ikke spor av en eneste rynke på panna hennes. Hele fjeset er stappfullt av botox, med det resultatet at hun kun har ett ansiktsuttrykk igjen. Litt kjedelig når man er skuespiller.

Ja, jeg har sett litt mye Grey's i det siste. :)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• Dorthe

7

• citygirl

4

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har du link?

Nei, jeg har det bare på dvd. :)

Skrevet

Det har du rett i. Jeg så siste nå jeg og gud hjelpe, til og med der var hun likedan gjennom hele episoden.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det har du rett i. Jeg så siste nå jeg og gud hjelpe, til og med der var hun likedan gjennom hele episoden.

Hun som spiller kjæresten til George er vakker! Fint å se noen normale i forhold til de overopererte, syltynne, kjedelige standardskuespillerinnene.

Skrevet

hvis dere sier noe som kan røpe ting fra sesong 3 da er dere greie? =)

Så kan jeg lese denne tråden med trygghet ;)

Er forøvrig enig i at Merediths emotional faces ikke er oscarmateriale. En av de beste og mest troverdige gråtescenene jeg noen gang har sett er hun som oppdager at mannen er utro i Love Actually.

Skrevet

Hun som spiller kjæresten til George er vakker! Fint å se noen normale i forhold til de overopererte, syltynne, kjedelige standardskuespillerinnene.

Ja, det synes jeg også er flott. Jeg kom til å kalle henne "hun tykke" da jeg og kjæresten diskuterte Greys her en dag, og da fikk jeg en helt uventet skyllebøtte som gav meg litt å tenke på.

Flinke kjæresten min =)

Gjest Princess Peach
Skrevet

hvis dere sier noe som kan røpe ting fra sesong 3 da er dere greie? =)

Så kan jeg lese denne tråden med trygghet ;)

Er forøvrig enig i at Merediths emotional faces ikke er oscarmateriale. En av de beste og mest troverdige gråtescenene jeg noen gang har sett er hun som oppdager at mannen er utro i Love Actually.

Jeg har ikke begynt på sesong 3 ennå, så jeg kan ikke avsløre noe. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det synes jeg også er flott. Jeg kom til å kalle henne "hun tykke" da jeg og kjæresten diskuterte Greys her en dag, og da fikk jeg en helt uventet skyllebøtte som gav meg litt å tenke på.

Flinke kjæresten min =)

Hehe. Hun er ikke tykk, men enhver normalvektig person vil jo se ut som et fjell i forhold til de tannpirkertynne andre der. Leste et sted at hun bruker størrelse 12, noe som tilsvarer norsk str. 44.

Skrevet

Hehe. Hun er ikke tykk, men enhver normalvektig person vil jo se ut som et fjell i forhold til de tannpirkertynne andre der. Leste et sted at hun bruker størrelse 12, noe som tilsvarer norsk str. 44.

Hun har visst gått ned ganske mye i vekt siden de innspillingene der. Jeg har sett bilder.

Skrevet

Men hun er vakker hun syltynne blonde også, men jeg synes ikke Grey er vakker nei, ikke engang søt.

Skrevet

Men hun er vakker hun syltynne blonde også, men jeg synes ikke Grey er vakker nei, ikke engang søt.

Izzie ja? Hun er den vakreste av de alle synes jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jepp, hun er pen.

Skrevet

Nei, hun er faktisk ikke tykk, hun er høy og kraftig bygget, og litt rund i ansiktet. Men ved siden av de jentungene hun spiller med (og George =p) så hadde jeg visst fått for meg at hun var det =)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hun har visst gått ned ganske mye i vekt siden de innspillingene der. Jeg har sett bilder.

Typisk. Alle bukker under for slankepresset etterhvert.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, hun er faktisk ikke tykk, hun er høy og kraftig bygget, og litt rund i ansiktet. Men ved siden av de jentungene hun spiller med (og George =p) så hadde jeg visst fått for meg at hun var det =)

Hehe, ja, hun er jo høyere og kraftigere enn George, men så er nå han bare en liten puppydog også da. :)

Skrevet

Du har ikke link vel?

Skrevet

Izzie er vel ikke syltynn? Meredith er tynn ja men Izzie er helt normal synes jeg.. perfekt.

Skrevet

Synes hun er den som oppfører seg mest normalt og jeg.

Skrevet

Hehe, ja, hun er jo høyere og kraftigere enn George, men så er nå han bare en liten puppydog også da. :)

Ekkel.. usj. Det stikk motsatte av alt jeg faller for hos menn.

Lurer på om han synes det er like ubehagelig å kysse jenter som andre menn ville synes det var å kysse menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...