Gå til innhold

Stakkars Ellen Pompeo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har ikke link vel?

Nei desverre jeg så det i et blad her forleden, men bildene ligger sikkert på nettet

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• Dorthe

7

• citygirl

4

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Izzie er vel ikke syltynn? Meredith er tynn ja men Izzie er helt normal synes jeg.. perfekt.

Kanskje jeg synes hun er så slank fordi hun er så høy. Uansett hun er vakker og jeg synes ikke hun er for tynn altså.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ekkel.. usj. Det stikk motsatte av alt jeg faller for hos menn.

Lurer på om han synes det er like ubehagelig å kysse jenter som andre menn ville synes det var å kysse menn.

Det gikk jo ikke akkurat så bra med han og Meredith... :)

Vet ikke hvordan homsene reagerer på å kysse jenter, jeg.

Skrevet

Synes hun er den som oppfører seg mest normalt og jeg.

Vel, all den hjertegreia var jo litt over the top, men alt i alt så liker jeg henne suverent best i serien. Ikke bare er hun nydelig pen på en pen måte, men hun spiller en så skjønn karakter også. Pluss at jeg kjenner meg litt igjen i henne noen ganger (uten at det har sammenheng med all skryten :P)

Meredith greier jeg ikke å forholde meg til i det hele tatt. Synes det er merkelig at hun har hovedrollen. Jeg vet ikke om det var meningen at vi skulle ha sympati med valget hennes og føle hennes passion i siste episode, men jeg ble hvertfall bare kvalm.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vel, all den hjertegreia var jo litt over the top, men alt i alt så liker jeg henne suverent best i serien. Ikke bare er hun nydelig pen på en pen måte, men hun spiller en så skjønn karakter også. Pluss at jeg kjenner meg litt igjen i henne noen ganger (uten at det har sammenheng med all skryten :P)

Meredith greier jeg ikke å forholde meg til i det hele tatt. Synes det er merkelig at hun har hovedrollen. Jeg vet ikke om det var meningen at vi skulle ha sympati med valget hennes og føle hennes passion i siste episode, men jeg ble hvertfall bare kvalm.

Synes Christina er tøffest, jeg. :D

Skrevet

Typisk. Alle bukker under for slankepresset etterhvert.

Trist at de skal se ut som kleshengere alle sammen. Den nye kjæresten til George er jo kjempeflott. (hun ortopeden)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Trist at de skal se ut som kleshengere alle sammen. Den nye kjæresten til George er jo kjempeflott. (hun ortopeden)

Ja, det var henne vi diskuterte litt lenger opp i tråden. Synes hun er kjempefin. :)

Skrevet

Hun har to ansiktsutrykk; ett med... og ett uten solbriller;-)

Skrevet

Ja, det var henne vi diskuterte litt lenger opp i tråden. Synes hun er kjempefin. :)

Er det slutt på Grey's nå? Siste episode sesongavslutning?

Kommer til å savne den. Er litt sykehusserie-junkie;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hun har to ansiktsutrykk; ett med... og ett uten solbriller;-)

Hehehe, ja.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det slutt på Grey's nå? Siste episode sesongavslutning?

Kommer til å savne den. Er litt sykehusserie-junkie;-)

Samme her. :)

Må ha med meg House, og nå sitter jeg og ser Grey's dagen lang. :)

Det var sesongavslutning forrige uke, neste uke er det Frustrerte Fruer. Men jeg har lastet ned alle episodene hittil i sesong 3 også, så jeg har litt å se en stund framover. :)

Skrevet

Jeg klarer heller ikke å få noe forhold til Meredith. Og så er jeg sjokka over hvordan de fremstiller mora hennes.

Yang derimot, liker jeg også. Men jeg skal ikke si så mye for jeg har sett halvparten av 3 sesong også.

Skrevet

Jeg klarer heller ikke å få noe forhold til Meredith. Og så er jeg sjokka over hvordan de fremstiller mora hennes.

Yang derimot, liker jeg også. Men jeg skal ikke si så mye for jeg har sett halvparten av 3 sesong også.

Jeg liker ikke henne særlig. Jeg har i utgangspunktet sansen for sånne "kule" jenter som henne som er litt sarkastiske og avbalanserte, men akkurat hun synes jeg er mest teit, uten at jeg helt kan sette fingeren på det. Men det er mulig inntrykket forandrwer seg i sesong 3 ja. Jeg fikk jo godt med frysninger i den scenen da hun ikke ville noen skulle røre henne, og så la Burke seg opp i senga.

Hva tenker du på ang. moren til Meredith da?

Skrevet

Samme her. :)

Må ha med meg House, og nå sitter jeg og ser Grey's dagen lang. :)

Det var sesongavslutning forrige uke, neste uke er det Frustrerte Fruer. Men jeg har lastet ned alle episodene hittil i sesong 3 også, så jeg har litt å se en stund framover. :)

Heldig du, det kommer vel fler sesonger på tv2 håper jeg.

Jeg ser i blant Scrubs også. Mye rå humor.

House er kul. Skikkelig sjarm-arrogant herlig mann.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Heldig du, det kommer vel fler sesonger på tv2 håper jeg.

Jeg ser i blant Scrubs også. Mye rå humor.

House er kul. Skikkelig sjarm-arrogant herlig mann.

Jeg elsker House! Men det har kanskje folk fått med seg her inne nå. ;)

Skrevet

Jeg liker ikke henne særlig. Jeg har i utgangspunktet sansen for sånne "kule" jenter som henne som er litt sarkastiske og avbalanserte, men akkurat hun synes jeg er mest teit, uten at jeg helt kan sette fingeren på det. Men det er mulig inntrykket forandrwer seg i sesong 3 ja. Jeg fikk jo godt med frysninger i den scenen da hun ikke ville noen skulle røre henne, og så la Burke seg opp i senga.

Hva tenker du på ang. moren til Meredith da?

Jeg synes de framstiller det så enkelt. Det er 10 år siden mora mi var slik så hun er jo bare i startfasen. Og hvorfor bor hun på pleiehjem da? Her bor jo folk alene lenge etter at de har passert det stadie.

Og hvis de først skulle ha henne med så burde de gjort det skikkelig.

Skrevet

Jeg synes de framstiller det så enkelt. Det er 10 år siden mora mi var slik så hun er jo bare i startfasen. Og hvorfor bor hun på pleiehjem da? Her bor jo folk alene lenge etter at de har passert det stadie.

Og hvis de først skulle ha henne med så burde de gjort det skikkelig.

Det er nok mange her hjemme som også kommer på hjem i en forholdsvis tidlig fase av altzheimer.

Naboens far fx flyttet på sykehjemmet i høst, for moren var selv syk og kunne ikke stelle ham hjemme. Han er klar mye av tiden, men går ut og inn av demens-tilstanden.

Skrevet

Det er nok mange her hjemme som også kommer på hjem i en forholdsvis tidlig fase av altzheimer.

Naboens far fx flyttet på sykehjemmet i høst, for moren var selv syk og kunne ikke stelle ham hjemme. Han er klar mye av tiden, men går ut og inn av demens-tilstanden.

I Oslo får man ikke plass før man er helt på kanten og tanta mi flyttet nå rett før jul og det var i NordNorge. Hun hadde hjemmesykepleie ganske mange ganger om dagen og husket ikke enn ting. Men hun snakker i hvert fall men det gjorde jo mora mi også før hun kom på aldershjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...