Gå til innhold

Stakkars Ellen Pompeo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Oslo får man ikke plass før man er helt på kanten og tanta mi flyttet nå rett før jul og det var i NordNorge. Hun hadde hjemmesykepleie ganske mange ganger om dagen og husket ikke enn ting. Men hun snakker i hvert fall men det gjorde jo mora mi også før hun kom på aldershjem.

Ja, det er nok store forskjeller. Ville bare illustrere at det kanskje ikke er like ille over alt her hjemme, slik at det som vises om moren til Meredith i seg selv ikke er så urealistisk.

Men - det er jo uansett tv-underholdning da, ikke en dokumentar, så litt pyntet her og der blir det vel...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• Dorthe

7

• citygirl

4

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

tzatziki1365380058
Skrevet

hvis dere sier noe som kan røpe ting fra sesong 3 da er dere greie? =)

Så kan jeg lese denne tråden med trygghet ;)

Er forøvrig enig i at Merediths emotional faces ikke er oscarmateriale. En av de beste og mest troverdige gråtescenene jeg noen gang har sett er hun som oppdager at mannen er utro i Love Actually.

Ja, men det er jo Emma Thompson. det - karakterskuespiller av rang!!

Fantastisk!

Skrevet

Ja, men det er jo Emma Thompson. det - karakterskuespiller av rang!!

Fantastisk!

Emma Thompson er en av mine stoooore favoritter! En fantastisk skuespiller!

Gjest bella - (tb)
Skrevet

hvis dere sier noe som kan røpe ting fra sesong 3 da er dere greie? =)

Så kan jeg lese denne tråden med trygghet ;)

Er forøvrig enig i at Merediths emotional faces ikke er oscarmateriale. En av de beste og mest troverdige gråtescenene jeg noen gang har sett er hun som oppdager at mannen er utro i Love Actually.

morsomt, det er presis samme scene jeg selv ville valgt om jeg skulle sagt noen. filmen er ok, men hun gjør en fabelaktig rolle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...