Gå til innhold

Lommemannen sirkles inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nettavisen.no/innenriks/article903284.ece

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/17/492318.html

Dette tar kaka. Han er politisjef, er bøtelagt for seksuell trakassering av unge gutter, og går blant kolleger under navnet "Pedo-xxxx" (navnet). Herrejemini. Håper de uansett får tatt rette vedkommende. Men i egne rekker, da. Skikkelig jævlig sak som berører veldig mange.

De har DNA-bevis fra noen overgrep. Så saken bør være løsbar.

Skrevet

Æsj, hva folk får seg til å finne på.

Men jeg synes på videoen det ser ut som en litt sjuskete slask jeg, og på fantomtegningen som en øst-Europer. Ikke det bilde som først popper opp når jeg tenker politimann. Spørs om ikke avisene hyper opp en del at en politisjef er en av de 500 navnene på listen.

Men godt hvis de finner ham uansett!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Æsj, hva folk får seg til å finne på.

Men jeg synes på videoen det ser ut som en litt sjuskete slask jeg, og på fantomtegningen som en øst-Europer. Ikke det bilde som først popper opp når jeg tenker politimann. Spørs om ikke avisene hyper opp en del at en politisjef er en av de 500 navnene på listen.

Men godt hvis de finner ham uansett!

"Spørs om ikke avisene hyper opp en del at en politisjef er en av de 500 navnene på listen."

Det har du nok helt rett i. Jeg så det stod i artikkelen at det også er flere samfunnstopper på lista. Gjett om det blir slått stort opp om avisene klarer å finne ut deres identitet også.

Skrevet

"Spørs om ikke avisene hyper opp en del at en politisjef er en av de 500 navnene på listen."

Det har du nok helt rett i. Jeg så det stod i artikkelen at det også er flere samfunnstopper på lista. Gjett om det blir slått stort opp om avisene klarer å finne ut deres identitet også.

Ja. Før jeg hadde lest noe om det, så så jeg bare overskriften på dagbladet på butikken "politisjef er lommemannen?", og så tenkte jeg: okei, hvis _dagbladet_ bruker spørsmålstegn i en påstand, da er det ikke mye i den =)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja. Før jeg hadde lest noe om det, så så jeg bare overskriften på dagbladet på butikken "politisjef er lommemannen?", og så tenkte jeg: okei, hvis _dagbladet_ bruker spørsmålstegn i en påstand, da er det ikke mye i den =)

He he, en fin liten analyse, det der!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Helt utrolig at en mann som er bøtelagt for sedelighetsforbrytelser kan fungere som politisjef, eller arbeide i politiet i det hele tatt.

Fantastisk.

Skrevet

Helt utrolig at en mann som er bøtelagt for sedelighetsforbrytelser kan fungere som politisjef, eller arbeide i politiet i det hele tatt.

Fantastisk.

Det blir sånn..du skal gjøre som jeg sier men ikke som jeg gjør

Skrevet

Fantastisk.

Ja, det er _sykt_.

"Saken mot politisjefen havnet i en skuff" - Hallo? Politifolk som skjermer forbrytere i egne rekker? Det er vel akkurat det vi trenger politi til, ja *sarkastisk og sint*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...