Lotte :o) Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Kontraktstiden løper ut i disse dager. Men det er vel kontrakter som løper til du melder fra selv om at du ikke lengre er interessert? Ser for meg en Friends-episode, der han ene mannen ikke fikk seg til å si opp medlemskapet :I Har du opplevd problemer? Fakturaer som løper og løper i det uendelige etc? 0 Siter
tula Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Det har jeg ikke tenkt på! Jeg hadde medlemsskap på et treningssenter, og betalte med avtalegiro. Etter noen måneder byttet jeg jobb og fikk problemer med å få tid til å trene. Da stoppet jeg avtaletrekket i banken selv etter ett år. Sa aldri ifra på treningssenteret! Det burde jeg selvfølgelig gjort!? Tenkte ikke over det! Men har ikke fått noen regninger heller. Men når jeg tenker på det nå, bør en jo si opp abbonnementet sitt personlig til treningssenteret! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.