Gå til innhold

Har du coop-medlemskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du kortet flittig?

Sparer du pengene som godskrives deg hvert år i februar?

Evt hva bruker du pengene til?

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

9

• Lillemus

7

• morsan

6

• Caloni Makaroni

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ååå, nå minte du meg på hva jeg egentlig hadde planer om å gjøre i dag; melde meg inn.

Har tenkt på det leeenge men glemmer det...

Skrevet

Har hatt det i noen år. Får rundt tusenlappen utbetalt hvert år. Bruker det hos Coop, Esso og HydroTexaco.

Gjest nicole40
Skrevet

hvor mye koster det?

Tror det koster rundt en 350,- i innmelding.Engangsbeløp altså.

Så er det avkastning 1 gang i året + gode tilbud i butikkene, kun for medlemmer.....det være seg husholdningsmaskiner, hagemøbler, ditt von datt, alt mulig som andre ikke får kjøpe.

Jeg handler på Coop, men melder meg ikke inn.Ikke kjører jeg bil, og jeg handler for så lite hvert år at jeg hadde fått minimalt utbytte.

Men jeg går jo glipp av gode tilbud på varer iblant.

I fjor hadde de en råbra fiskestang av kjempekvalitet til 250,-

Jeg liker fisketurer/fjellturer.

Men man kan jo også bare alliere seg med medlemmer og få dem til å kjøpe sånt.

Gjest tidligere medlem
Skrevet

hvor mye koster det?

Når du melder deg inn i Coop betaler du et ansvarsinnskudd (som de kaller det) på 300 kr.

Dette er penger du får tilbake om du skulle melde deg ut.

Skrevet

Heia

Ja, jeg har coop-medlemskap.

Fikk det i julegave av bestemor for noen år siden.

Når det gjelder daglivarer, bruker jeg Prix for det meste. Hvertfall til de litt større innkjøpene. Pleier å være flink å bruke kortet. Prøver også å huske på det når jeg tanker på Esso eller Hydro Texaco.

Har vel benyttet meg av noen av medlemstilbudene.

Kjøpsutbyttet har tidligere år blitt brukt til mat, da lommeboka gjerne har vært veldig tom i februar grunnet mye regninger. :-) Men de to siste årene og i år, lar jeg pengene stå. Hvertfall litt til. Har ei jente som skal konfirmeres og på tur med Hvite busser. Da kan det komme godt med litt sånn ekstra penger.

Er egentlig fornøyd med kortet. :-)

Skrevet

Har hverken det eller trumfkort ikke dominokort i sin tid heller, jeg liker ikke hva jeg kjøper blir registrert.

Gjest uten nick da
Skrevet

Har hverken det eller trumfkort ikke dominokort i sin tid heller, jeg liker ikke hva jeg kjøper blir registrert.

Her kan det hende svarene blir registrert av zacco/katta........

Skrevet

Er ikke medlem, men har sånn familiekort. Får alle fordelene. Handler ikke der så ofte, men det gjør min datter så det er gjennom henne jeg har det.

Skrevet

Jeg har det, og prøver å bruke det hver gang jeg er på Coop, men er takknemlig for at de ofte spør.

Men jeg er ikke noe mer "trofast" mot Coop fordi jeg har et slikt kort - jeg handler der det er mest praktisk der&da.

Pengene har jeg faktisk aldri brukt - de bare står der og samler seg opp;-)

Skrevet

*he he*

Skrevet

scary

Skrevet

Jeg har medlemskort og for øvrig gjør jeg akkurat likt som morsan..

Skrevet

Jeg har det, og prøver å bruke det hver gang jeg er på Coop, men er takknemlig for at de ofte spør.

Men jeg er ikke noe mer "trofast" mot Coop fordi jeg har et slikt kort - jeg handler der det er mest praktisk der&da.

Pengene har jeg faktisk aldri brukt - de bare står der og samler seg opp;-)

Er det ikke slik at man kan bruke det på Kapp-ahl også??

Har hørt noe om at det er prosenter oppå røde priser...

Skrevet

Er det ikke slik at man kan bruke det på Kapp-ahl også??

Har hørt noe om at det er prosenter oppå røde priser...

Jo, men der glemmer jeg å bruek det med mindre de spør.

Så hver gang noen spør om jeg har medlemskort (også på Coop), sier jeg "takk for at du spør"! :-D

Gjest coopmusa
Skrevet

Har kjøpt 2 mobiltelefoner og en fryser for de oppsparte pengene. men er ikke flink nok til å bruke kortet. Dessuten kunne jeg nok kjøpt dette + mere til om jeg hadde handlet på Rema feks. Coop er dyrt! Og alltid noen av de dyreste på tester,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...