Gå til innhold

Har du coop-medlemskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg ikke!

Men bestefaren min handler fast på Coop, og har gjort det i alle år. Det var vel en tid det het samvirkelaget, og da hadde de enda større utbytte av kortet.

Husker han byttet inn bilen sin, og betalte mellomlegget med oppsparte penger fra samvirkelaget!

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

9

• Lillemus

7

• morsan

6

• Caloni Makaroni

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det ikke slik at man kan bruke det på Kapp-ahl også??

Har hørt noe om at det er prosenter oppå røde priser...

Du får mye mer prosent av å handle på Kapp Ahl enn på matbutikken, så det er lurt å huske på det over alt.

Gjest Pontiac
Skrevet

Brukte Coopkortet flittig før men gjør det ikke så veldig lenger.

Jeg er helt enkelt innom de "feile" butikkene, bensinstasjonene osv.

Var og hentet ut "fortjenesten" i dag, og jeg tror jeg glemte det i fjor, så det var 855.-kr å hente ut.

Jeg brukte pengene på kafèbesøk for familien, diverse stæsj til kontoret, kopipapir, permer etc.

Vet ikke hvor mye jeg har igjen av det i lommeboka :)

Skrevet

Bruker det så ofte jeg kan. Kjæresten har ikke kort så han får gjerne bruke mitt når vi handler sammen. :o)

Penga står bare der, det er en konto jeg aldri tenker på en gang! Tror jeg har tatt ut penger derfra en gang. Vet ikke hvor mye jeg har der engang jeg. Kommer det i posten nå snart altså? Kanskje jeg har noen kroner?

Skrevet

Tror det koster rundt en 350,- i innmelding.Engangsbeløp altså.

Så er det avkastning 1 gang i året + gode tilbud i butikkene, kun for medlemmer.....det være seg husholdningsmaskiner, hagemøbler, ditt von datt, alt mulig som andre ikke får kjøpe.

Jeg handler på Coop, men melder meg ikke inn.Ikke kjører jeg bil, og jeg handler for så lite hvert år at jeg hadde fått minimalt utbytte.

Men jeg går jo glipp av gode tilbud på varer iblant.

I fjor hadde de en råbra fiskestang av kjempekvalitet til 250,-

Jeg liker fisketurer/fjellturer.

Men man kan jo også bare alliere seg med medlemmer og få dem til å kjøpe sånt.

Joda, andre kan kjøpe de også, men ikke til medlemspris. :o)

Skrevet

Bruker det så ofte jeg kan. Kjæresten har ikke kort så han får gjerne bruke mitt når vi handler sammen. :o)

Penga står bare der, det er en konto jeg aldri tenker på en gang! Tror jeg har tatt ut penger derfra en gang. Vet ikke hvor mye jeg har der engang jeg. Kommer det i posten nå snart altså? Kanskje jeg har noen kroner?

Kanskje du er trillionær - helt uten å vite om det;-)

Skrevet

Du fikk det i posten for 2 uker siden. En folder med medlemstilbud. Inne i den (den var blå i hovedfarge), ligger en oversikt over hvor mye du har brukt, og hvor mye som overføres den 1. feb (det som overføres er det beløp som er opptjent i handel i 2006.

Du har også mottatt en Årsoppgave fra Trondos/Coop.

Gjest nicole40
Skrevet

Joda, andre kan kjøpe de også, men ikke til medlemspris. :o)

Nettopp :-)

Skrevet

hvor mye koster det?

Unnskyld, det er nok 300 kr nå.

Caloni Makaroni
Skrevet

Brukte Coopkortet flittig før men gjør det ikke så veldig lenger.

Jeg er helt enkelt innom de "feile" butikkene, bensinstasjonene osv.

Var og hentet ut "fortjenesten" i dag, og jeg tror jeg glemte det i fjor, så det var 855.-kr å hente ut.

Jeg brukte pengene på kafèbesøk for familien, diverse stæsj til kontoret, kopipapir, permer etc.

Vet ikke hvor mye jeg har igjen av det i lommeboka :)

Hvor er det man henter ut pengene? Satt akkurat og funderte på det for noen dager siden, men kom ikke fram til noe klokt.

Informasjonsskranken ved OBS!, f.eks.?

Gjest tidligere medlem
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1171738508' post='3534640]

Unnskyld, det er nok 300 kr nå.

300 kr. har det vært i en årrekke.

Jeg jobbet i Coop for 11 år siden, og også dengang var innskuddet 300 kr.

Skrevet

Hvor er det man henter ut pengene? Satt akkurat og funderte på det for noen dager siden, men kom ikke fram til noe klokt.

Ja, jeg hentet ut faren mins oppsparte i forrige uke. Fant plutselig kortet og tenkte jeg skulle se om det var noen kroner å hente.

Skrevet

300 kr. har det vært i en årrekke.

Jeg jobbet i Coop for 11 år siden, og også dengang var innskuddet 300 kr.

Ok, jeg betalte 100 kr i 1996 eller -97.

Skrevet

Riktig, i infoskranken, eller på Coop, evt. Trondos sitt hovedkontor.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1171739107' post='3534657]

Riktig, i infoskranken, eller på Coop, evt. Trondos sitt hovedkontor.

Trondos? Hva er det?

har aldri hørt om det.

Gjest tidligere medlem
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1171738917' post='3534652]

Ok, jeg betalte 100 kr i 1996 eller -97.

Jeg begynte å jobbe i Coop (da het det Forbrukersamvirket) i 1996, og da kostet det 300 kr i min region.

En god del av jobben min var å selge nye medlemsskap.

Det er mulig de den gang hadde ulike priser fra sted til sted. Jeg tror nesten det var slik, uten at jeg skal si det for sikkert. Det er jo blitt store regioner nå i forhold til før når det var en og en butikk.

Skrevet

Fra min barndom husker jeg hvordan man samlet på kassakvitteringen, og etter at året var omme, satt man der og summerte i vei! :-)

Skrevet

Fra min barndom husker jeg hvordan man samlet på kassakvitteringen, og etter at året var omme, satt man der og summerte i vei! :-)

Det husker jeg at mamma gjorde på -80-tallet *hehe* Den digitale verden er ennå fersk..!

Skrevet

Trondos? Hva er det?

har aldri hørt om det.

Trondheim sin avd i Coop.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1171738147' post='3534631]

Du fikk det i posten for 2 uker siden. En folder med medlemstilbud. Inne i den (den var blå i hovedfarge), ligger en oversikt over hvor mye du har brukt, og hvor mye som overføres den 1. feb (det som overføres er det beløp som er opptjent i handel i 2006.

Du har også mottatt en Årsoppgave fra Trondos/Coop.

*Klør meg i hodet* Har ikke fått medlemsfolder på lenge jeg. Hm. Kanskje jeg skal kontakte dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...