Lillemus Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1171739107' post='3534657] Riktig, i infoskranken, eller på Coop, evt. Trondos sitt hovedkontor. Ingen nettbankmulighet der? 0 Siter
morsan Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1171739594' post='3534663] Trondheim sin avd i Coop. Åja:-) Ikke så rart at jeg ikek visste det:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Fra min barndom husker jeg hvordan man samlet på kassakvitteringen, og etter at året var omme, satt man der og summerte i vei! :-) Det husker jeg godt ja! Og jeg husker med gru en gang på 80-tallet hvor jeg var inne på en coop-butikk. Først så jeg en gammel dame stå med neven godt plantet i en av eskene i smågodtdisken (dette vr helt nytt da!) og gumlet i vei! Etterpå så jeg samme dame stå ved kassene og grebbe til seg kassakvitteringene til andre! Hun tok min og husker jeg. Ikke at jeg brydde meg den gangen, men jeg var sjokkert over oppførselen hennes. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Ingen nettbankmulighet der? Aner ikke, men jeg har alltid ringt medlemskontoret for å høre saldo. Det er jo en smule avlegs, så sjekk det du ) 0 Siter
Platina Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 *Klør meg i hodet* Har ikke fått medlemsfolder på lenge jeg. Hm. Kanskje jeg skal kontakte dem. I den medlemsfolderen står det bare hva du får utbetalt for det du brukte i fjor. Men du får jo årsoppgave hvor hele saldo står da. Vet ikke om den er sendt ut ennå. 0 Siter
Gjest fleskeræva Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Ja, jeg har coop-kort. Bruker det ganske ofte. Det beste med kortet er rabatten jeg får hos Kappahl. Her får jeg alltid 3 prosent kjøpeutbytte på alt jeg handler. Det vil si at for hver hundrelapp jeg handler for, går 3 kroner inn på min konto. Kappahl har dessuten ofte rabatter og kampanjer bare for coop-kunder. 25-30 % kontantrabatt på hele kjøpet, på alle bukser eller på dameavdelingen, barneavdelingen eller herreavdelingen. Bruker å benytte meg av disse tilbudene, og har spart en del penger. 0 Siter
Gjest Coop er ikke dyrt!! Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har kjøpt 2 mobiltelefoner og en fryser for de oppsparte pengene. men er ikke flink nok til å bruke kortet. Dessuten kunne jeg nok kjøpt dette + mere til om jeg hadde handlet på Rema feks. Coop er dyrt! Og alltid noen av de dyreste på tester, Coop Mega er vel den dyreste av Coop butikkene,men de kan jo ikke sammenlignes med de ekstremt dyre butikkene som feks Spar,Ica og Meny. Coop pleier også og komme veldig bra ut i tester,så jeg tror rett og slett du har lest feil jeg ;o). 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 *Klør meg i hodet* Har ikke fått medlemsfolder på lenge jeg. Hm. Kanskje jeg skal kontakte dem. Du kan gå inn på medlemsidene på nettet. coop.no så logger du deg inn og får vite hvor mye du har klart å samle opp 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Ja og jeg bruker det hver eneste gang. Vi fikk 1500 kroner fra i fjor. Det blir brukt til ting familien ønsker seg sammen. Har ikke brukt av pengene som kom nå enda. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har coop-medlemskap,men har ikke hentet ut "gevinsten" som kom på kontoen i fjor. 0 Siter
mermaid Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hatt i flere år. Hentet ut 3500 sårt tiltrengte kroner i februar (kjøpte mye møbler og sånt i fjor). Hentet ut drøye tusenlappen de tidligere årene. Synd å misse det vel??? 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hvor er det man henter ut pengene? Satt akkurat og funderte på det for noen dager siden, men kom ikke fram til noe klokt. Informasjonsskranken ved OBS!, f.eks.? Info.skranken på OBS gikk iallefall før vet jeg. Jeg henter ut på den lokale Coopbutikken. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Info.skranken på OBS gikk iallefall før vet jeg. Jeg henter ut på den lokale Coopbutikken. Takk for svar! Tidlig oppe du også, ser jeg? *gjespe* Nå er det tid for jobb! 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Takk for svar! Tidlig oppe du også, ser jeg? *gjespe* Nå er det tid for jobb! *ler* Jeg er en håpløs "soverlitemorgenfugl" La oss over to i natt men våknet kvart på syv. Skal ikke på jobb, men vi drar en lang tur etterpå for å se på og forhåpentligvis kjøpe snærten bil Riktig god morgen selv 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 *ler* Jeg er en håpløs "soverlitemorgenfugl" La oss over to i natt men våknet kvart på syv. Skal ikke på jobb, men vi drar en lang tur etterpå for å se på og forhåpentligvis kjøpe snærten bil Riktig god morgen selv Jeg kunne nok glatt sovet leeeenge om jeg fikk lov Håper dere får tilslag på bilen, da 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg kunne nok glatt sovet leeeenge om jeg fikk lov Håper dere får tilslag på bilen, da Takk for det Coloni. Vi har fått prutet den ned ni tusen alt og kjøp ligger klart. Det som er igjen er at bilen er like bra og så i god stand som eier påstår. Er den det så er salget allerede bestemt oss og selger imellom. Så sjangsene er store Men jeg tar ingen ting for gitt før jeg har sett doningen. Ha en fin dag du da 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Du kan gå inn på medlemsidene på nettet. coop.no så logger du deg inn og får vite hvor mye du har klart å samle opp Fikk ikke opp noen saldo jeg. Fikk bare vite hvor mye jeg har brukt hittil i år og det er lite interessant egentlig. 0 Siter
Gjest coopmusa Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Coop Mega er vel den dyreste av Coop butikkene,men de kan jo ikke sammenlignes med de ekstremt dyre butikkene som feks Spar,Ica og Meny. Coop pleier også og komme veldig bra ut i tester,så jeg tror rett og slett du har lest feil jeg ;o). Har ikke lest feil nei. I flere tester kommer Rema og Rimi best ut, Coop mega, Meny og Ica kommer nok i siste rekke. Så jeg fremholder fremdeles påstanden om at Mega er dyrt. Men pga vareutvalget handler jeg jo der likevel, men er ikke en trofast kunde. 0 Siter
Osiris Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Har ikke lest feil nei. I flere tester kommer Rema og Rimi best ut, Coop mega, Meny og Ica kommer nok i siste rekke. Så jeg fremholder fremdeles påstanden om at Mega er dyrt. Men pga vareutvalget handler jeg jo der likevel, men er ikke en trofast kunde. Men Rema har jo blitt rådyrt i det siste. 0 Siter
keinstein Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 I prinsippet er det ulovlig. Men tvilen ligger i om du er kunde eller eier. Det skattemessige er også et hull. COOP er tradisjonelt eid av kundene og de rødgrønne tør vel ikke røre de gamle Gerhardsengreiene. Borettslagene står for fall nå da. Fint å være medlem hvis COOP er eneste butikken i bygda, ellers ikke - mener jeg. COOP er ikke noen billigbutikk, for få tilbud og for stort og dyrt utvalg, for mye ferskvarer til å kunne være billig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.