Gå til innhold

Har du coop-medlemskap?

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Takk for det Coloni.

Vi har fått prutet den ned ni tusen alt og kjøp ligger klart.

Det som er igjen er at bilen er like bra og så i god stand som eier påstår.

Er den det så er salget allerede bestemt oss og selger imellom.

Så sjangsene er store :) Men jeg tar ingen ting for gitt før jeg har sett doningen.

Ha en fin dag du da :D

Coloni, du liksom :P

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

9

• Lillemus

7

• morsan

6

• Caloni Makaroni

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I prinsippet er det ulovlig. Men tvilen ligger i om du er kunde eller eier. Det skattemessige er også et hull. COOP er tradisjonelt eid av kundene og de rødgrønne tør vel ikke røre de gamle Gerhardsengreiene. Borettslagene står for fall nå da.

Fint å være medlem hvis COOP er eneste butikken i bygda, ellers ikke - mener jeg. COOP er ikke noen billigbutikk, for få tilbud og for stort og dyrt utvalg, for mye ferskvarer til å kunne være billig.

Her jeg bor er det bare en butikk, Coop. greit å ha medlemskortet hvis jeg handler der. Men i den butikken må man følge alt med argusøyne. Ofte varer som er gått ut på dato.

Coopkortet bruker jeg spesielt på Esso siden jeg kjører 40000 km i året. Blir endel kroner når man har 20 øre i rabatt på hver liter bensin.

Skrevet

Her jeg bor er det bare en butikk, Coop. greit å ha medlemskortet hvis jeg handler der. Men i den butikken må man følge alt med argusøyne. Ofte varer som er gått ut på dato.

Coopkortet bruker jeg spesielt på Esso siden jeg kjører 40000 km i året. Blir endel kroner når man har 20 øre i rabatt på hver liter bensin.

Esso gir meg 30 øre rabatt på pumpeprisen. Men Jet selger omtrent like billig, så da er fordelen at jeg får en regning en gang i mnd av Esso, og det er ikke kø, under tak og det er strødd når det er glatt f eks.

Skrevet

Fikk ikke opp noen saldo jeg. Fikk bare vite hvor mye jeg har brukt hittil i år og det er lite interessant egentlig.

Hvis du gikk inn på coop sine sider og inn på "mine sider" så får du opp en blå meny til venstre på siden der og trykker på kjøpeutbytte.

Gå litt lengre ned på siden så ser du saldo osv ;)

Skrevet

Hvis du gikk inn på coop sine sider og inn på "mine sider" så får du opp en blå meny til venstre på siden der og trykker på kjøpeutbytte.

Gå litt lengre ned på siden så ser du saldo osv ;)

Ikke hos meg. "Dette s-laget kan ikke gi deg saldo" står det hos meg.

Skrevet

Ikke hos meg. "Dette s-laget kan ikke gi deg saldo" står det hos meg.

Det var dårlig gjort av dem altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...